#1 Skrevet Januar 5, 2008 nå er jeg passe frustrert,vært på hånes en tur å skal hjem,kjører gjennom bommen på manuellt,kjører i den innerste fila i bomstasjonen,kjører igjennom,og jooda,der var det jo vann,så mye vann at motoren tok kvelden,fylt sylinderne med vann:(( så for all del hold dere unna det som heter manuellt på den stasjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2008 Off, det der er kjedelig! Regnet mye i KRS i kveld? Her har det bare snødd hele kvelden, og ingen har brøytet på mange timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2008 jah.får ringe å klage litt på Mandag. har stort sett regna på kveldinga,men brøyta får de fanken ikke til..,hadde ikke kommet meg frem uten quattro for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 Off, det der er kjedelig! Regnet mye i KRS i kveld? Her har det bare snødd hele kvelden, og ingen har brøytet på mange timer. Aldri sett så dårlig brøyting på lenge! Arendal var ett mareritt i helga. hvertfall for de som ikke hadde Quattro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 Hakke quattro jeg:D men har klart meg bra jeg da:p Motoren klarte seg vel bra? eller gikk der noe til helvete?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2008 motoren er nok død den,får ikke kinna med pluggene ut ei gang.. skjedd med minst en til! stort klagebrev skal sendes til Ncc som har ansvar for vedlikeholdet. like greit å ha det skriftlig!regner ikke med noe positivt svar fra dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2008 Off, det der er kjedelig!og ingen har brøytet på mange timer. Er da vell ikke noen å klage på det Per :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2008 Jo, det er noe å klage på, når veiene er nærmest ufremkommelige pga issvuller overalt. Hadde det bare vært snøføre så hadde det vært greit, men lite brøyting og mye trafikk blir problemer. http://www.agderposten.no/article/20080107/LOKAL8/336678121/1004/ABONNEMENT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2008 hvis noen lurte,så endte det slik etter opptørking og ny olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 20, 2008 Er det metallbiter? Her må du forklare litt bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 21, 2008 tappe olja og skifta filter,lot det stå å renne lenge. helte på ny olje,starta,tikk tikk,klakk klakk. så kom det en helt grusom lyd å jeg la på sprang:P kom ett kjempesmell og så lå det blokk deler overalt,råde ut gjennom blokka eller noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 21, 2008 Uffda, høres fælt ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 21, 2008 huff. kjipt.. men du må hive ut et bilde av blokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 21, 2008 jah,får gjøre det når jeg får den opp på bukken og begynner ribbe den. må lete etter ny vinterbil nå da:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 29, 2008 hehe,stemte godt med råde ut av blokka gitt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...