#1 Skrevet Januar 5, 2008 Hei jeg har en passat 35i 1994 modell. Som opp fører seg ganske så rart. om mann ligger langs flate bene veien på samme turtall så ligger lysene mine og jager opp og ned på lyst styrke. sterkt-svakt-sterkt. Jævligt iriterende. hva kann dette være som gjør det? Er bra med strømm på bateriet. starter som en kolkke uansett hvor kaldt det er! MVH Alf Arne Hauso 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2008 Hei jeg har en passat 35i 1994 modell. Som opp fører seg ganske så rart. om mann ligger langs flate bene veien på samme turtall så ligger lysene mine og jager opp og ned på lyst styrke. sterkt-svakt-sterkt. Jævligt iriterende. hva kann dette være som gjør det? Er bra med strømm på bateriet. starter som en kolkke uansett hvor kaldt det er! MVH Alf Arne Hauso dårlig jording vil jeg tippe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2008 Dårlig jording på lysa eller på batteriet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2008 Dårlig jording på lysa eller på batteriet? på lysa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2008 okeij får ta og sejekke dette i morga da. skall det være dårligt hele tiden når denn står på tomgang vist det er dette som er problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2008 okeij får ta og sejekke dette i morga da. skall det være dårligt hele tiden når denn står på tomgang vist det er dette som er problemet? det er enten jordingen eller mulig spenningsfall i lyskretsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2008 Kan også være dynamoen som har takka for seg... Hvis du har mulighet til å bytte børstebroer med laderegulatoren så kan det holde... For det varierer vel i instrument belysning også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2008 okeij. Den er brun. Hvordan kontrolerer mann feil søker seg fremm til spennings fallet da, for og finne ut hva som gjør det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2008 Neij. instrument belysning og alle andre ting er helt normalt. og bilen opp fører seg som før. Det jeg lurte på var om det kunne være at dynamoen gav pulseringer når denn ladet batteriet på en måte. for det er svært kaldt har vært. og lurer på om det er litt lite vann på bateriet. Menn det er vell som på gamle biler at det gir samme volten til bateriet hele tida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2008 da kan du måle spenningen ifra lampe sokkelen kontra batteriets spenning, er vanlig med litt spenningsfall men ikke mye, og som håkon også sier sp kan dynamoens børster eller laderele ha begynt med å streike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 5, 2008 ok. da, burde jeg klare og finne ut av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 6, 2008 Caravellen våres hadde problem med blinking i lysa igår faktisk, fant ut at det hadde kommet noe olje ifra toppdekselpakningen og inn på børstene, og etter at vi bytte børstene(den modulen) og blåste reint litt i dynamoen så var alt i tipp topp stand igjen.. da blunka det selvfølgelig i alt, instrumentpanel og lys..jeg syns også at bilen lugga litt på saktekjøring, itakt med lysa, men sikkert bare jeg som halluiniserte..hehe lykke til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 6, 2008 Ja, får nett se nå i mørket om det blinker der også! menn er i såfall svæææært lite. menn studerte mest lysa sist jeg kjørte denn/satt på :Phehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...