#1 Skrevet Januar 6, 2008 Hei Har en '97 A6 som er utsyrt med fjernstyrt sentrallås fra votex. Problemet er at senderen er borte, og det virker ikke som det er mulig å få tak i en ny noe sted? Noen som vet noe om det går an å få tak i dette noe sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2008 Klarer ikke møller å skaffe. Jeg kjøpte den komplette fjernstyringen der Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2008 Klarer ikke møller å skaffe. Jeg kjøpte den komplette fjernstyringen der Tom Rune Har ikke funnet noen der som har hatt lyst til å hjelpe meg. Får bare til svar at det er så gammelt og at det ikke er orginalt audi... Når kjøpte du ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 Kjøpte til min 97 A4 på Møller for ca 1,5 år siden. På senderen min står: VOTEX, Model 7777, Cobra AT, CE 06780 Delenr: på selve settet ( som jeg tror er akkurat det samme på din ): 8L0 054 640 Evt. kanskje noe hjelp/linker i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=75393&highlight=fjernstyrt+sentrall%E5s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...