#1 Skrevet Januar 6, 2008 heisan.. jeg lurer på om noen vet om BBS CH skaffes som kopi? altså ikke orginal felgen, men ser lik ut, koster jo 20 lapper for org hjula,18" eller 19".jeg kjøpte noen på min golf 3 for noen år tilbake, da va d noen som hetet bss ch tror jeg d va,, noen som har sjekket dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2008 heisan.. jeg lurer på om noen vet om BBS CH skaffes som kopi? altså ikke orginal felgen, men ser lik ut, koster jo 20 lapper for org hjula,18" eller 19".jeg kjøpte noen på min golf 3 for noen år tilbake, da va d noen som hetet bss ch tror jeg d va,, noen som har sjekket dette? orginale BBS CH i 18" får du får ca 10k for 4 felger (jeg fikk pris på 16k inkl dekk)...syns ikke det er så perverst for kvalitetsfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2008 sikker på at BB5 ikkje har da ? er vel dem som har de ''ofisielle'' kopiene av BBS ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2008 noen so har nett side for kopier ad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2008 Felgimport har disse. ARTEC NC Felgimport oppgir prisen på disse til 2500kr uten MVA i 8x18". Jeg ga 2650kr for 8.5x19" orginale CH. Så hvis prisene til Felgimport stemmer, er det altså dyrere for fakies. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2008 Prisene til Felgimport er veiledende priser. Om du kontakter en forhandler så får du nokk en hyggeligere pris skal du se:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2008 En får noe som kalles BSS MOtorsport som er endel rimligere De ser svært like ut som BBS CH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2008 sikker på at BB5 ikkje har da ? er vel dem som har de ''ofisielle'' kopiene av BBS ? BBS har vel gått rettens vei mot BB5 og fått medhold. Felgene ble vel også testet og funnet for dårlig til å bli brukt på veien Dukker vel rett som det er opp CH på ebay.de til en grei pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...