#1 Skrevet Januar 6, 2008 har en mistanke om at luftmengdemåler har tatt kvelden på min s6 plus. noen her som vet hvordan man sjekker det. får ingen feilmelding opp på vag-com. virker som bilen ikke går helt rent før man passerer 4500.omdr. og da går den sykt godt. men det blir ingen forskjell om man kobler bort kontakten til lmm. ikke som eg merker iallefall. bensin forbruket er normalt. 1 liter på lang kjøring. synes det er helt ok. noen her som har tips om hvordan man sjekker den. vil jo ikke kjøpe ny,hvis den er iorden. koster jo hele.4500kr. på møller. alle tips mottas med takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2008 Om du ikke merker forskjell når du kobler den bort, så tyder jo det på at noe er galt.. Du får feilkode når du kobler den bort ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2008 Om du ikke merker forskjell når du kobler den bort, så tyder jo det på at noe er galt.. Du får feilkode når du kobler den bort ja? har faktisk ikke prøvd med vag-com ,når kontakten er bort koblet nei. må kanskje gjøre det og. men det er ikke noe feil kode på den no. men det sikkert som du sier. noe galt når man ikke merker noe. burde jo gå mye dårligere med den frakoblet. visstnok synes eg bilen ikke går like godt som gamle s4 turbo. men den var jo chippet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2008 Nå har jeg ikke kjørt s6+ men har sittet på. Og jeg har kjørt chippet s6 (2.2 20VT) Draget i v8'n bør vell være noe bedre!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2008 jeg har hatt samme problemet med min lmm, når min var ødelagt så fjusket den når jeg trøkket gassen i bunn, men når jeg trøkket den forsiktig ned å bygget opp turtall å turbotrykk så kom den som en kule. men på min bil begynte check engine lampen i dashbordet å lyse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2008 jeg har hatt samme problemet med min lmm, når min var ødelagt så fjusket den når jeg trøkket gassen i bunn, men når jeg trøkket den forsiktig ned å bygget opp turtall å turbotrykk så kom den som en kule. men på min bil begynte check engine lampen i dashbordet å lyse.. Oioioi... Kanskje det som skjer med min... Fant ut at jeg ikke har non Check Engine lampe, men jeg må også følge forsiktig med gassen, for å få noe spark. Ellers så fusker den. Og forbruket er ILLE... Kjørte pent som bare faen, til jobben, men bilen brukte 1,7liter på mila... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...