Anbefalte innlegg

Sikkert repost, sikkert ikke helt aktuelt lenger, men jeg syns fortsatt denne bilen er helt RÅ!

Hør som han typen slet med å prate da han kjørte:

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denna bilen er rååå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denna bilen er rååå

 

... spesielt når man tenker på når den ble bygget :-)

 

(Etter hva jeg har skjønt så er det gjort mange endringer opp gjennom tida, men alt i 2001 imponerte den meg kraftig)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Golfen er rå den, ja! Men er vel ikke lenge til noen kommer og sier at det er 2000hk i den osv, som folk vanligvis gjør når denne bilen dukker opp på et forum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Golfen er rå den, ja! Men er vel ikke lenge til noen kommer og sier at det er 2000hk i den osv, som folk vanligvis gjør når denne bilen dukker opp på et forum.

 

Den har 2000hk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen er vel ikke noe annet enn gammelt nytt, ikke det jeg mente. Men lenge siden jeg har sett akkurat den videoen, tenkte jeg skulle dele med de som evnt ikke har sett den!

 

Og noen diskusjon på hvor mange hester denne bilen har, og om hans kjører inn i pit når det kommer noe annet rått på banen trenger vi ikke å ta! Den diskusjonen er tatt et utall ganger i div tråder og forumer før!

 

Denne bilen vil alltid være helrå i mine øyne, akkurat som den var for mange år siden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SYYYYKT rå den golfen der ja!!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har 2000hk :)

 

Det må jo være mere enn det i den... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har 2000hk :)

 

Hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har 2000hk :)

 

Det må jo være mere enn det i den... :P

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidenes råeste golf!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.