#1 Skrevet Januar 6, 2008 Som topic sier så legger jeg ut ett par bilder av quattroføret som har vært på sørlandet i helgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2008 Pent! Tipper det var morro ja.. Sånn vær får vi bare drømme om her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2008 Kom vel 20cm+ her i helga også. Endelig fikk jeg prøve A6'en i sitt rette element 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 Ser jo dritdeilig ut.... SYKT misunnelig... Har enda ikke fått snurret skikkelig i vinter:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 Det har virkelig vært gøy her nede også! Selvom jeg ikke har Q så har det blitt mye morro. Jone: ser ut som du har vært i grøfta ett par ganger hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2008 Det har virkelig vært gøy her nede også! Selvom jeg ikke har Q så har det blitt mye morro. Jone: ser ut som du har vært i grøfta ett par ganger hehe Hehehe ser bare slik ut,bilen snødde inne over natten så det var litt av en jobb å få den ut igjen:) Men det hjelper ikke mye med quattro når snøen pakker seg under bilen å du ender opp med å ha fire hjul i luften: rolleyes Så da var det gøy når det endelig slutta å snø slik at brøytinga faktisk funka..... Artig å endelig få prøve ut hvordan det er å kjøre quattro på snø ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2008 kan ikke huske sist det var snø her:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2008 Kan legge ut noen bilder fra Kragerø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2008 Snø er fett med quattro!!! Jeg sier bare en ting "MERE SNØ!!!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2008 Dere er heldige. Skulle ønske det kunne kommet litt vinter her på vestlandet og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2008 Snø + quattro er gromt!!: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 8, 2008 Skulle ønske vi fikk litt hit også, og da blir det ikke bare quattroføre, men Snøscooter føre også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...