#1 Skrevet Januar 7, 2008 Noen som kunne tenke seg å være med å arrangere treff i Molde i sommer/høst? Det er klubbens 15-års jubileum, så her har vi mulighet til å gjøre noe "stort"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2008 Det var vel en håndfull år for mye.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2008 Tiden flyr når man har det gøy! Ideer: Bakkeøløp i Trollstigen Cruising Autoslalom Utstilling Sponsorer Getaway in Romsdal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 Tiden flyr når man har det gøy! Ideer: Bakkeøløp i Trollstigen Cruising Autoslalom Utstilling Sponsorer Getaway in Romsdal Jeg stiller på getaway i Romsdalen , begynner bli lokal kjent på veien mellom Fræna og molde. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2008 Jeg stiller på getaway i Romsdalen , begynner bli lokal kjent på veien mellom Fræna og molde. Hehe Kåtgris.....kjører jo bare etter damene du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2008 Når er et eventuelt treff tiltenkt Per?? Hadde jo vært gøy å dratt i gang litt da...men da er man avhengig av at flere tar i et tak!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2008 Slutten av juni feks? Midten av juni. Har ikke oversikt over hovedtreffa ennå! Flere som vil være med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2008 jeg stiller om det sulle være noe jeg kan gjøre. men håper treffet bilr mot sensommmeren da bilen ikke blir ferdig før:) ideer? drag race 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2008 Ja, kan jo begynne å tenke litt. Kan få være drag queen du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2008 Kan sikkert hjelpe til med enten det ene eller det andre, Hvis jeg ikke blir sittede oppe i kalde nord i 1 år da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2008 Slutten av juni feks? Midten av juni. Har ikke oversikt over hovedtreffa ennå! Flere som vil være med? Midten/slutten av juni er en håpløs tid for meg....har litt andre ting jeg må prioritere akkurat da ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2008 Har bekjentskaper som kan sende deg så langt nord du vil Ola. Tja, hva med ett treff i juli da? Karoline var bare 14 dager når hu var på treff første gangen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 15, 2008 Tja, hva med ett treff i juli da? Karoline var bare 14 dager når hu var på treff første gangen! Ja juli er mye bedre, for min del ja. Men kan jo være at det passer best for alle andre i juni...så flertallet får bestemme Kan jo uansett ikke garantere at jeg kan styre på 24-7 så kort tid etter. Time will show Husk at Harald skal arrangere selskap den 21.juni da ;) har en mistanke om at vi kan risikere å bli bedt :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 15, 2008 Ja, har vel tatt på meg oppdrag allerede den 21.6. så jeg må nok stille i det selskapet. Kan bli spennede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...