#1 Skrevet Januar 7, 2008 Audi 95 mod A6(c4), 2.6 v6 . 200 000 km Hei. Når jeg har inne clutch , gasser opp og slepper så går turtallsnåla svært ujevnt ned igjen , sakte en plass og "detter" ned i turtall på slutten. Dette gjør også slik at når jeg kjører bilen og slepper gassen så "rykker" bilen , som om noen tok et lite spark på bremsa, dette skjer ikke når clutch er inne. Det skjedde mest på 5 gir , gir gass, slepper og 2 sekunder etter detter turtallet alt for fort ned og ender opp med et lite "rykk" . På 7 timers tur så varierte det hele veien hvor mye det skjedde, ikke konstant .. Noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2008 Tror nesten du må komme med mer informasjon om hva slags motor det er som står i denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2008 haha, uff, selvsagt , trøtt første innlegg redigert . 2.6 v6 . original motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2008 bump .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2008 Sjekk vakuumslangene og forgreiningene som går til/fra bremsekraftforsterkeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2008 hmm.. skal det ha noe med turtallet å gjøre ? den henger ikke på bremsene .. tar jeg inn clutchen så skjer det ikke fordi da blir det ingen energi gitt ifra motorn til hjulene .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2008 Faren min har en 2.6 som oppførte seg slik. slapp gassen så rykket den, samt noe for høy tomgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2008 ok skal sjekke =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...