Passat 3BG - Lyktespyler virker ikke

Anbefalte innlegg

Det tok sin tid...men jeg har nå i hvert fall funnet ut at lyktespylerene mine ikke fungerer.

Sjekket først sikringen...og den sikringen som i følge skjemaet skal være til lyktespyler mangler...og ikke bare det, det er faktisk ikke kontaktpunkter der en gang...

Har naturligvis også sjekket om det kommer spenningen til pumpen, hvilket det ikke gjør.

Spørsmåler er da kort og godt; Er det noen som vet hvilken sikring som driver pumpen til lyktespylerene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ut ifra at du slår over hovedlysbryteren til nærlys før du prøver å spyle?? Hvis ikke får du lov til å feilsøke lenge.

Trodde jeg hadde samme feil, men dær tok jeg feil ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ut ifra at du slår over hovedlysbryteren til nærlys før du prøver å spyle?? Hvis ikke får du lov til å feilsøke lenge.

Trodde jeg hadde samme feil, men dær tok jeg feil ja!

Jepp, jeg har skrudd på lysene...

Skal da ikke være så vanskelig å finne ut hvor det stopper...det værste er vel faktisk å finne kablene... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett om jeg kan ha skjema på dette, men jeg regner med at du er klar over at det er tidsforsinkelse på lyktespylerne i forhold til spylinga på frontruta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett om jeg kan ha skjema på dette, men jeg regner med at du er klar over at det er tidsforsinkelse på lyktespylerne i forhold til spylinga på frontruta?

Nope...det vet jeg ikke...men jeg tviler på at det er noe slikt. Jeg holdt den inne i oppimot 30 sekunder mens jeg drev å feilsøkte...og da burde den jo ha startet?

Jeg har skjema her så det er greit, ellers takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lyktespylera på passaten funker ikke når jeg står stille må kjøre. vet ikke hvilken hastighet jeg må opp i, men funker ikke hvis jeg ruller ik 10-20km/t ..

vet ikke hvorfor det er sånn, trodde mine hadde streika jeg også.. heeelt til de funka på e6 rett etterpå. ( og ikke når jeg stoppa, men kjørte så kom de igjen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg vet at på eldre passat så spyler de om du står stille, gjør hvertfall det på en 3b som en kompis har..

eller om det bare er bilen min som er rar da, og ikke synes jeg har bruk for lyktespylere anna en når jeg kjører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.