#1 Skrevet September 14, 2004 Har en Audi 100 Avant der speedometeret har sluttet og fungere. Noen som har vær borti dette før? Har byttet giveren på gearkassa, og fikk litt liv i det etter at jeg banka litt på det med et skrujern. Er dette noe som kan fikses, eller må det byttes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2004 Jeg hadde ikke speedometer lenge og checkpointen lyste av og til, andre ganger bare flimra den. Dette var på 198`n. Jeg fant noe om det her http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/susp.html og tok fra hverandre instrumentet, gjorde rent for korrosjon på de nevnte punktene og satte det sammen igjen. Mitt virker i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2004 Om dette er av samme type som står i A80 type B3 og A100 C4, er det høyst sannsynlig dårlig kontakt i en av de fire pinnene bak på speedometeret som går gjennom kretskortet. Skru ut, rengjør og monter sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...