#26 Skrevet Januar 28, 2008 Men man kan bruke disse ventilene på 2,2 motorene, og ikke bare 1,8t motorene? Bruker samma søppelet, om man kan si det slik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 28, 2008 Skal ikke si det for sikkert. Men hvis kontakten passer over burde det vel ikke være no problem. Mener at denne ventilen i utgangspunktet er til en helt annen bil enn de "nye" 1.8t motorene. Men skal ikke gjette på til hvilken bil.. Mener noen har nevnt en coupe fra slutten av 80-tallet? Nei, nå er det nok gjetting fra min side.. Kjøp deg en Boostcontroller, og juster denne opp til det chipet ditt er satt opp for, det er i allefall mitt stalltips Er så lei disse ustabile ventilene, vil ha STABILT trykk jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 29, 2008 Det er eg heeeeelt enig i.. N75 er å blir noe boss.. bare litt skummelt med boost controller siden den ikke kan gå i nødmodus lengre.. Men en Air/fuel ratio måler så er det vell bare til å holde flat pedal!! så heller nappe ut kontakten til n75 om noe skjerer seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...