N75 opp å ned i mente, Bilder, bekreft/avkreft!

Anbefalte innlegg

Men man kan bruke disse ventilene på 2,2 motorene, og ikke bare 1,8t motorene? Bruker samma søppelet, om man kan si det slik! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke si det for sikkert. Men hvis kontakten passer over burde det vel ikke være no problem.

Mener at denne ventilen i utgangspunktet er til en helt annen bil enn de "nye" 1.8t motorene. Men skal ikke gjette på til hvilken bil..

Mener noen har nevnt en coupe fra slutten av 80-tallet? :confused:

Nei, nå er det nok gjetting fra min side.. ;)

Kjøp deg en Boostcontroller, og juster denne opp til det chipet ditt er satt opp for, det er i allefall mitt stalltips :) Er så lei disse ustabile ventilene, vil ha STABILT trykk jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er eg heeeeelt enig i.. N75 er å blir noe boss.. bare litt skummelt med boost controller siden den ikke kan gå i nødmodus lengre.. :P Men en Air/fuel ratio måler så er det vell bare til å holde flat pedal!! :D så heller nappe ut kontakten til n75 om noe skjerer seg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.