#1 Skrevet Januar 7, 2008 Hmmmm........Er det farlig å fylle blå kjøleveske fra bensinstasjoneni den røde G12 vesken som levers fra Møller? Hørt litt skumle greier her. Var ute i ødemarka og var pent nødt til å etterfylle esso veske.... Har en A4 b7 1.8TQ. Mvh. Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2008 Hmmmm........Er det farlig å fylle blå kjøleveske fra bensinstasjoneni den røde G12 vesken som levers fra Møller?Hørt litt skumle greier her. Var ute i ødemarka og var pent nødt til å etterfylle esso veske.... Har en A4 b7 1.8TQ. Mvh. Eirik Hvis de to blandes oppstår det klomper i systemet, og rør og slanger kan tette seg til. En full flush burde du nok ta for å unngå dette....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2008 å faen! Hadde fått lekasje etter at Møller monterte DEFA pakken og var nødt til å ha kjøleveske. Steike! Dette får Møller dekke hvis noe skjer med motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 Får satse på at Møller tar på seg skylden da, du får følge med motortempen da......Kjedelig sak dette..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 Esso har jo rød også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2008 den blåe frostvæska har en tendens til å la det bli liggende "luft"mellom aluminiumen og fostvæska,dermed mer varme...røde forstvæska er beregna på alu motorer/topper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2008 Jeg ville byttet den kjølevæsken fort som fa.. Min audi har kjørt på blå væske så lenge jeg har hatt den, har ikke hatt noen problemer med varme.. (1,5 År) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2008 Hvorfor skal Møller ta på seg skylden for at man fyller feil kjølevæske (veske er for damene...)? Et tips når du trenger kjølevæske på et senere tidspunkt: Billig blandbar/kompatibel kjølevæske heter G30 og fåes hos alt fra Mekonomen, BilXtra, Biltema og bensinstasjoner. Den kan blandes med VW G12 og G12+. G48 kan blandes med VW G11 men disse skal ALDRI blandes med G30/VW G12. Etter det jeg har hørt kan VW G12+ (den rosa) blandes med VW G11/G48 uten katastrofale problemer. Men var det meg ville jeg spylt gjennom systemet med rent vann X antall ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2008 Tror ikke det er noe problem eller stor forskjell om vesken er blå eller rød. Er vell bare det at de ikke alltid kan blandes. Blå mot rød sier de at man kan etterfylle men ikke andre veien......Merkelig. Blir nok Møller i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2008 Hoho Møller tok inn bilen kjørte gjennom med vann og byttet med ny kjøleveske gratis. Gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2008 Gull:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 13, 2008 RS2'n har gått på blå bensinsasjons kjøleveske fra før jeg kjøpte den. Var ikke klar over at møller brukte en rosa en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 19, 2008 Jublet litt tidlig der. Møller mente de fant en lekasje ved inngangen til blokka og at det derfor ikke var deres DEFA montasje som var årsaken til lekasjen!.....Måtte ut med 2800,- seitn!!! Merkelig det dær at man føler seg lurt hver gang man går ut av et Møllerverksted....Fikk gratis kjøleveske men........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...