#1 Skrevet Januar 7, 2008 lurer på om dette er orginal gti rabbit felger?? evnt navn? og det burde vel ikke være noe problem og polere opp disse felgene til og bli blanke og fine igjen med litt hardt arbeide?? og forslag til dekk m strekk på disse?? felgene er 6x14" og siste: noe som har bilde av en bil med disse felgene på så hadde jeg blitt glad: smil : takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2008 lurer på om dette er orginal gti rabbit felger?? evnt navn? og det burde vel ikke være noe problem og polere opp disse felgene til og bli blanke og fine igjen med litt hardt arbeide?? og forslag til dekk m strekk på disse?? felgene er 6x14" og siste: noe som har bilde av en bil med disse felgene på så hadde jeg blitt glad: smil : takker for alle svar Dette er orginale AVUS GTI felger levert på mk1 GTI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2008 Dette er orginale AVUS GTI felger levert på mk1 GTI oki.. takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 lurer på om dette er orginal gti rabbit felger?? evnt navn? og det burde vel ikke være noe problem og polere opp disse felgene til og bli blanke og fine igjen med litt hardt arbeide?? og forslag til dekk m strekk på disse?? felgene er 6x14" og siste: noe som har bilde av en bil med disse felgene på så hadde jeg blitt glad: smil : takker for alle svar Her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 Her er min oi... kjempe fint jo.... hva slags dekk dim har du??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2008 For en perle du har Jan Tore. Blir ikke lei bilder av den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2008 Riktig nok ikke en Golf mk1. Men en Lupo! Men dog med Avus GTI felger! Dekket med 155\65-r14 dekk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2008 Riktig nok ikke en Golf mk1. Men en Lupo!Men dog med Avus GTI felger! Dekket med 155\65-r14 dekk:) fin bil da.. felgene passet jo kjempe bra.. hvordan er bilen og kjøre med denne dekk dimmen?? lurer litt på 155/55-14 jeg,men ikke sikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2008 oi... kjempe fint jo.... hva slags dekk dim har du??? Originalt dvs 185/60 14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2008 fin bil da.. felgene passet jo kjempe bra.. hvordan er bilen og kjøre med denne dekk dimmen?? lurer litt på 155/55-14 jeg,men ikke sikker.. Gå for 195/45-14 eller 185/50-14 og space de ut slik at de står bra i hjulbuene. Ser bare dumt ut med strekk på så smale felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...