#1 Skrevet Januar 7, 2008 Hoppsann...Var uheldig med min 99mod A6 Avant i helgen... Det som gikk av synlige skader er fanger og en forskjærm og mulig en lykt+ evnt skada deler på baksiden.. det jeg lurer på... når jeg uansett må bytte fanger, hva annet må byttes for å gi den face lift front? (prøvde å søke, men fant ikke svar:) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2008 Hvis ikke jeg tar feil så må du også bytte begge frontlykter og panser. Skjermene tror jeg er like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2008 Ser ut som skjermene og har forskjellig delenr i etka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 Frontlykter, skjermer, panser, mulig frontstykke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 Det som er forsjellig er panser, lykter og fanger. Skjermene er like i utforming, eneste forskjellen på skjermene er hullene til blinklysa. Der kan det skjæres større hull så du får inn blinklys fra facelift også. Har gjort dette på min og har en framskjerm som er orginal og en til facelift. Men det baller på seg for du må ha nye spylerdyser og så er jeg ikke sikker på om lyktespyleranlegget er likt, hvis du har dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2008 oki! takker for info:) da blir det ikke face lift bytte for min del, for mye uskade deler som må byttes da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...