#1 Skrevet Januar 7, 2008 noen som vet hvor man kjøpt den smale rotoren til 3b? møller hadde ikke. noen som har bosch nummeret på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2008 Jessda.. Den fant jeg på ebay for noen få kr Terje! Skal du bestille Send meg PM.. http://cgi.ebay.de/Zuendverteilerfinger-Bosch-Audi-200-20V-Turbo-S2-7A_W0QQitemZ250201631881QQihZ015QQcategoryZ61696QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2008 Er med på et eventuelt gruppe kjøp av fordeler Trenger det jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 Alle som er interisert kan sende med PM, så skal jeg prøve å fikse det! Men som jeg skrev til Bård istad, så er det kun 4stk igjen på lager der! Så har sendt mail om det er mulig å få tak i fler! Om så mulig, så bestiller jeg tenker jeg! Hvis ikke så kjøper jeg alle 4 også får jeg selge til høystbydende eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 Fikk beskjed om at han hadde så mange jeg ville ha.. Så jeg bestiller en haug.. Legger under gruppekjøp jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...