#1 Skrevet Januar 7, 2008 Noen so her tips til felger til A6 05mod? D blir 20" lr 19". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2008 Jeg synes A6en kler RS6 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2008 OZ Opera i 20" Hvilken farge har bilen, Avant eller Sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 Jeg har noen helt nye 20" chrome felger m/dekk som jeg vurderer å selg vist du er int. -Avarus AV2 chrome- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 Austergråmet. Sedan. Ja OZ Opera er en fin felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2008 chrome felger vill eg ikkje ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...