Anbefalte innlegg

Prøver å få tak i en komplett rally front til min gammle golf men ser ikke ut som det er så lett. Er det noen som vet hvor man kan få tak i det eller om noen som skal selge det hadde det vært fint om noen kunne sakt ifra til meg. på forhånd takk hilsen stikkan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett der men finner ikke noen der heller:(:(:(:(: mad :: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig -4 på lager:p De klarer nok ikke skaffe til dem som har kjøpt engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bestilt derfra men det står bare att orderen ikke er behandlet å har prøvd å ringe men det er aldri noen som tar telefonen der på det nr... Tror det er ett kjempe useriøst firma det der altså. flere som har erfaring med det eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit om frontlykter til slik rallyfront.. veit ikke om linsene er der.. men lyktene er meget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bestilt derfra men det står bare att orderen ikke er behandlet å har prøvd å ringe men det er aldri noen som tar telefonen der på det nr... Tror det er ett kjempe useriøst firma det der altså. flere som har erfaring med det eller?

 

Vet ikke hvordan det er nå, men jeg har bestillt komplette stylingkitt der to ganger før.. Gikk da greit da. Men det er 3år siden da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd at det er på tysk.. det blir helt greskt for meg det altså hehe,, synd det ikke er bare ett språk i verden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.