Åpne panser på a6 når bilen er låst?

Anbefalte innlegg

Er en 98 sedan (1.8t om det har noe å si).Noen som vet åssen dette gjøres? Har ikke mulighet til å komme inn i bilen.

Så hvis noen vet om en måte vennligst send meg en PM, eller post her. Har ingen kriminelle planer så det er sagt, er min egen bil jeg må inn i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe og fortelle hva slags Audi A6. tenker da årsmodell eller type

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det er en 98 modell, sikkert da en 4B Pre-Facelift.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

asså, det var litt drastisk. Det som har skjedd, nokså latterlig gjort av meg. Men var fort gjort desverre. Alarmen hadde hylt hele søndagen vistnok, fikk jeg beskjed om av noen naboer. Så jeg gikk opp, prøvde å starte bilen. Batteriet var helt dødt. Så jeg åpna panseret. Låste bilen og tok ut batteriet. Så lukka jeg panseret. Det jeg ikke tenkte på var at låsesylinderen på førerdøra er ødelagt. Så nå kommer jeg meg ikke inn i bilen. Kommer inn via trunken, men hjelper det meg noe? Så derfor får jeg ikke opp panseret. Kommer meg heller ikke inn i bilen :P. Uansett, noen som har noen tips? Vil helst ikke knuse ei rute, eller knuse noe i det heletatt. Noen som vet om falken e.l klarer å åpne låste dører?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Falken, og Politiet, kan åpne låste dører.

Edit, kan ikke bilen låses opp fra passasjersiden? *dummy spørsmål kanskje*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke lås der. men takk, får høre med falken da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen vits å knuse grillen...

Det er vanskelig og forklare, men ser du for deg der wiren er festet, så er d et lite øre som går an å få tak i med en stiv ståltråd.

GJorde dette på svigerfar sin, wiren var av.. Men brukte nok et par timer:)

se om du finner deg en tegning, eller se på en annen bil så skjønner du.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

falken legger pute mellom døra og karmen og fyller luft tildøra popper opp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja få tak i ei slik pute, så finner du en litt grov ståltråd eller noe å prøver å få tak i panserlåsen. tror ikke du får låst opp en så ny audi fra insiden når den er låst fra utsiden hvis jeg ikke husker helt feil.

Får du ikke tak i slik pute kan du finne deg noe annet å bryte ut døra i overkant;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lys inn i grillen å se om du ser vaieren til låsinga eller mekanismen så trykker du med et skru jern eller drar med stål tråd om du får tak i den.. tar sikkert litt tid men bruka å gå til slutt om du kommer til dingsen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

angåendedet der ståltrå greiene,så ville ikke jeg satt pengene mine på det...en ståltråd er lett å rette ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ståltråd er vel litt tynt ja. Jeg brukte en litt tykkere stålstreng på 100q'n min. Det er enkelt (på den bilen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg ikke er helt med, men vis du får opp panseret så kan du rope "Hurra" men du kommer vel ikke inn i bilen fordet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg ikke er helt med, men vis du får opp panseret så kan du rope "Hurra" men du kommer vel ikke inn i bilen fordet?

Da kan han koble på strømmen igjen så sentrallåsen fungerer på fjernkontrollen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får satt inn batteriet, regner med han har fjernkontroll på sentrallåsen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å dra av grillen da? Synes å huske den bare var klipset på på A6en min. Men det kan være noe var knekt på den,etter at en hjort som ikke overholdt vikeplikten stakk hodet inni den: bh :

Kan se på den nye i morra hvis du ikke finner ut noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan han koble på strømmen igjen så sentrallåsen fungerer på fjernkontrollen;)

Aha, fjernkontrollen ja :) Skulle hatt midtarmlene med hull i midten da som det er på mange passater, bare og legge ned sete da:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du 13-pins hengerfestekontakt kan du koble til 12V der også for nødbruk..

Utløserne til panseret kommer du til fra undersiden av bilen på samme måte som på C4'ene, av med dekselet under, og finn en renseri-henger av ståltråd. Hesjetråd er ellers også veldig bra hvis du har det i nærheten.. Lyser du med lykt nedenfra, bør du se krokene fra undersiden, men det er langt opp!

Lykke til!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips. Akkurat nå er det masse snø rundt bilen, og den er så lav at jeg må ha en planke for å få den på jekk(15 tommers vinterfelger :P). Skal ta turen ut å prøve med noen grillspyd, for håpe de er harde nok. Noen som har bilde i tilfelle? Jeg husker nokså greit hvor den låsen står hen. men bilder kan kanskje hjelpe litt når jeg leter i blinde.

Og til dere andre, må bare inn å koble på strøm. Så funker fjernkontrollen. : rolleyes

edit: fant bilde av låsemekanismen på audiworld

edit2: så ikke en dritt.. ringer falcken :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det, kobl på strøm i sigarett utaket i bagasjerommet :) Om du har det da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trodde også grillen var festet med klips!! Det er i såfall den nederste grillen, så uten den må det veø være mulig å nå opp?! Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jekk opp bilen å sett strøm på startmotor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg som er skeptisk til å sette på strøm en eller annen plass, uten å ha kontroll på begge kablene til batteriet?

Om pluss ligger mot jord å du kjører strøm på feks dynamoen, kan det vel fort bli dyrere en en tlf til falck å høre om de åpner panser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.