#1 Skrevet Januar 7, 2008 80km/t sidelengs: smil : http://s19.photobucket.com/albums/b175/bjornar600/?action=view¤t=Video003.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2008 Det er dritgøy helt til fører av bilen mister lappen;). Er faktisk rimelig skremmende å henge bak der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2008 Hihi, moro Minner meg unge, hine dager og snørekjøring med gamp + miniski/akebrett/rattkjelke/rumpeakebrett og lange reimer, hengende etter ponni i full galopp Var ikke få vrakede akebrett vi rydda opp fra grøftene når våren kom PS: Husk slalombriller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2008 Det er dritgøy helt til fører av bilen mister lappen;).Er faktisk rimelig skremmende å henge bak der.. Er jo bare litt uskyldig moro på en øde vei midt på natta da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2008 for de som er kjent nær hønefoss er det en nedlagt flystripe på eggemoen...der hadde vi 120 på snowracer bak bil for noen år siden... slalomhjelm og briller var sikkerheten det kilte godt i magen, og er rimelig skrekkblandet fryd, dog kanskje ikke så gjennomtenkt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2008 hører bjørnar ler litt å gitt;) ikke så rart:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2008 hører bjørnar ler litt å gitt;)ikke så rart:p Haha:p Er bortover sletta der vi var og lufta S3´n din i sommer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2008 Ser gøy ut, men tror jeg hadde dritt meg ut hadde farten nærmet seg 80:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2008 Dette er jo sinnsykt gøy Har selv vært snowtacer sjåfør etter en bil, vi kjørte da i godt over en timer, kjørte igjennom fire tettsteder her på bygda. Var oppe i 100 km/t, men da sa fruen til sjåføren på bilen STOPP!! Hehe.. Sikkerheten var mc-hjelm, men hadde det hendt noe så hadde nok jeg vært mer skrøpelig enn jeg er i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2008 Gjorde det samme for et par år siden, traff snøfonna i en sving i 60kmt fly 10 rett opp å ramla på skulderen som brakk tvert av...4mnd før jeg kunne løfte armen igjen....Men var jævlig moro før det gikk galt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2008 hehe rett å slett morro et par gode briller å en hjelm så er det i boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2008 Haha, var tider dette:p Hadde vært moro og sett hvor stor fart vi hadde fått med snowracer etter VR6´n: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2008 Og når snøen forsvinner så finn frem en europall og bruk den i stedet for akebrett på asfalten, går så gnistføyka/røyken står:) Morro det også, men ikke fullt så trygt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 25, 2008 Og når snøen forsvinner så finn frem en europall og bruk den i stedet for akebrett på asfalten, går så gnistføyka/røyken står:) Morro det også, men ikke fullt så trygt;) Skateboard: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 25, 2008 Vi hang bak bil i et par bildekk på snøen.. Går helt greit til tauet ryker i en sving.. Forsøkte vel også med slange fra et traktorhjul.. Men tålte ikke mange metrene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2008 Skateboard: smil : Skummelt nok og sitte på den:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 26, 2008 Har også prøvd slangen på et traktorhjul! Gikk fint det, men null kontroll! Slikt er ARTIG! Var også driver for en gjeng etter tau med slike UFOer for noen år siden.. De dro golfen i grøfta i en sving! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 26, 2008 Har selv vært med på noe sånt:p men med 250cc cross med ispigg og ufo og 4 meter tau:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...