Nullstilling av service... noen med vag com????

Anbefalte innlegg

Jeg har byttet olje på bilen min. Men service indikatoren står å blinker. Byttet olje selv. Noen som vet hvordan man nullstiller den. er det evt noen som har vag com her, slik at jeg kan få gjort det(hvos man trenger det da) bor på kolbotn, rett uten for oslo. Så bor du i trondheim og har vag com hjelper det ikke så mye...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve denne måten:

 

Service Reminder Indicator (SRI), resetting after service (without VAG1551/1552)

 

After performing service, the respective Service Reminder Indicator (SRI) must be reset.

 

The Service Reminder Indicator (SRI) can be reset using the "Adaptation" function of the VAG1551 scan tool

 

Additionally, the SRI can be reset using the following method:

 

Switch ignition off.

 

Press odometer and instrument cluster reset buttons while switching ignition on.

 

The following will appear on the odometer display: "OIL" (m.y. 1997) or "service OIL" (m.y. 1998 )

 

Pull clock button until "OIL" or "service OIL" are reset.

 

The following will appear on the odometer display: "- - -" (m.y. 1997) or "service - - -" (m.y. 1998 ).

 

 

 

Press odometer reset button again advance to next service event.

 

The following will appear on the odometer display: "INSP" (m.y. 1997) or "service INSP" (m.y. 1998 ).

 

Pull clock button until "INSP" or "service INSP" are reset.

 

The following will appear on the odometer display: "- - -" or "service - - -".

 

Switch ignition off.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.