Anbefalte innlegg

hej å håpp... bilen skal gokjennes i dag! å jeg har hørt at det ikke er lov å senke 60mm lenger.. jeg har tuv papirer på senk å felg... bør jeg unngå trøbbel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MASSE forskjellige meninger rundt dette her, og tydeligvis forskjell fra biltilsyn til biltilsyn...

 

Fikk mangel-lapp i ålesund for et par år siden, da sto det i et skriv jeg fikk at minste bakkeklaring på bilen skulle være 11 cm, dersom det ikke står noe annet anmerket i senkesettet.

 

Burde gå greit om du har papirer på senkesettet, papirer på felgene, papirer på utført 4-hjulskontroll etter montering av senkesett, samt papirer på utført lysjustering etter senking

Dette er ihvertfall det du trenger i Ålesund

 

Lykke til da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:( :( :( jeg fikk ikke skilt!!!!!!!!! tuv papiret er forsvunnet(for bilen)! så jeg må skaffe nytt.. han mente jeg måtte ha skjærmutbyggere for de 2mm felgen stakk utom.. tullinger... hvordan får jeg tak i tuv folka i tyskland?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenger ikke dekkbanen på dekket stikker utenfor så skal det være i ordren. Mener jeg at jeg har lest et sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø

:( :( :( jeg fikk ikke skilt!!!!!!!!! tuv papiret er forsvunnet(for bilen)! så jeg må skaffe nytt.. han mente jeg måtte ha skjærmutbyggere for de 2mm felgen stakk utom.. tullinger... hvordan får jeg tak i tuv folka i tyskland?

 

TÜV-papirer på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.