#1 Skrevet Januar 8, 2008 Hei! Jeg har ett kjapt spørsmål, er det noen som har peiling på hvor tempfølere og diverse sitter på en golf gti 16v? Jeg kjøpte nye følere på mekonomen i dag, men de er for slangemontering? Har jeg da fått feil? for alle følerne jeg har funnet sitter der jeg har tatt bilde! og er skrudd inn i blokka! takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2008 Noen som har noen eventuelle delenummer på disse to 2-polet følerne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2008 Dei to-pola følarane ligg vel på denne sida. http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?BrandID=133&ModelID=911&CarReference_ID=663&CategoryID=76&CategoryType_ID=1 Lure på noko i same gate. På det bildet du har lagt inn viser det ein følar utan tilkobla ledning. Innbiller meg at dette er oljetempfølar? Har du mogelegheit til å sjekke kva for ledning som skal inn på denne. Gjerne ta eit bilde. Farge på ledning, og kvar den kjem frå. Denne ledningen er ikkje tilkobla/manglar på min 16v, så eg treng litt hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2008 Heisann! den ledningen som ikke er tilkoplet er føleren til vanntemp tror jeg! oljetemp føleren ser helt lik ut, men den ligger på baksiden av toppen, der manifolden kommer ut! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...