Hvor handle R32 skjørt? (massiv prisøkning hos Møller)

Anbefalte innlegg

Skulle bestille meg R32 skjørt til Golfen i dag, og fikk vite at prisen har blitt oppjustert fra 600,- stk til over 3000,- pr stk. Fabrikken hadde endret på noe priskategori eller hva det var.

 

Noen som vet om skjørt til gamle prisen, evt nettbutikker som selger dette?

 

Skal handle fra tmtuning i morgen på fellesbestillingen, men ser at disse kun selger GTI skjørtene og ikke R32 : bh :

 

Help anyone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

600 til 3000??????????? hørtes no heilt forjævlig ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å si det sikkert, så tror jeg ikke det stemmer..

GTI-skjørtene koster/kostet nok rundt 600,-. Tror ikke R32-skjørt noensinne har vært så billige..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke :

 

Da fikk jeg svar fra tmtuning.com og de skaffer R32 side kit til 235$ :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk at du ikke har fått pris på GTI skjørt. R32 er grunnet og klar for lakk (ble jeg fortalt), dette er ikke GTI.

Her er delenummer på R32 og pris når jeg kjøpte;

 

1K3 853 859 D GRU: 503,-

1K3 853 860 D GRU: 503,-

1K0 853 543: 79,- (festematriell)

1K0 853 544: 79,- (festematriell)

 

Stemmer prisøkningen er den mildt sagt drøy... : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk at du ikke har fått pris på GTI skjørt. R32 er grunnet og klar for lakk (ble jeg fortalt), dette er ikke GTI.

 

tmtuning selges GTI skjørter også og disse koster 129$ for et sett.

 

Jeg skrev i mailen at jeg så de hadde GTI og spurte om de kunne skaffe R32 selv om det ikke var listet opp. Fikk svar (etter 10min) om at de også klarte å skaffe disse ja.

 

GTI skjørtene er av typen ru sort plastikk ja, noe som skulle tyde på de var rimeligere enn R32.

 

Vil tro det stemmer da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer at GTI er ru plastikk ja. Når jeg handla hos Bil og Maskin var GTI svindyre, og R32 var til prisene jeg skrev over. Egentlig merkelig, men helt greit for meg :)

 

Jeg hadde et problem med første settet jeg fikk, det ene skjørtet var 3-4 mm for langt. (montert hos Bil og Maskin). Husk å sjekke dette. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ødelagt mitt skjørt på høyre side etter min veldigt korte drifting karriere på Rudskogen

og va inom Møller før att høre på pris. 3500 kr per side til Golf IV R32!

 

Gruppekjøp fra TM Finn Kristian?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle bestille meg R32 skjørt til Golfen i dag, og fikk vite at prisen har blitt oppjustert fra 600,- stk til over 3000,- pr stk. Fabrikken hadde endret på noe priskategori eller hva det var.

 

Noen som vet om skjørt til gamle prisen, evt nettbutikker som selger dette?

 

Skal handle fra tmtuning i morgen på fellesbestillingen, men ser at disse kun selger GTI skjørtene og ikke R32 : bh :

 

Help anyone?

 

Det er ikke Møller som har satt opp prisen. Fabrikken fant ut at disse delene ble solgt med stort tap, og til mange flere biler enn det som ble produsert så derfor har delene blitt flyttet over i en annen varegruppe. (Dette er fordi disse delene i utgangspunktet er eksklusive for R32, og for at de få som kjøper seg en R32 skal slippe å se R32 wannabees over alt...) ,)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde et problem med første settet jeg fikk, det ene skjørtet var 3-4 mm for langt. (montert hos Bil og Maskin). Husk å sjekke dette. : klø :

 

Mine skjørt var også et par mm for lange, hmmm snodig:confused:

 

Den prisøkningen var jo rett og slett drøy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De måtte byttes siden de var for lange da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er ikke lett å se, men de er faktisk en ca 2 mm for lange de skjørtene. Snodige greier at de produseres litt for lange. Når jeg tenker meg om så fulgte det med en liten skumgummibit som skulle plasseres i enden av skjørtet, mot bakre hjulbue for å fylle ut den lille glippen: klø : Kanskje de skal være litt for lang??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos meg var det kun på ene siden det var for langt. Fikk nye, og de passet 100%. Merkelig....:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos meg var det kun på ene siden det var for langt. Fikk nye, og de passet 100%. Merkelig....:confused:

 

Gamble på at de blir riktige fra tm da. Hvis ikke får jeg svinge innom på Stokka å bytte ei natt uten at du merker noe... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamble på at de blir riktige fra tm da. Hvis ikke får jeg svinge innom på Stokka å bytte ei natt uten at du merker noe... :P

 

: haha : Så kan en av dere ha riktig lengde og en to for lange.. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor e best å få lakka disse greiene?

 

Har ein eg har fått tips om å bruka, men de seie han har blitt så dyre i det sista.

 

Kor mye bør det normalt kosta sånn ca med lakk for disse skjørtene, og begge fangerne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVem er det du har fått tips om da? Skal selv lakke sideskjørt og fanger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.