Anbefalte innlegg

Har de krommede blinklyspærene foran på min bil. Funker veldig bra. Bare pass på at sokkelen er lik. "Pinnene" på siden av sokkelen står ikke diagonalt på mine pærer, så det ble litt dill å få dem på. Men det funker!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"bitte litt" O.T.

Mobilsentrum... har de butikk eller er det bare en nettbutikk??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Sagen

Har de krommede blinklyspærene foran på min bil. Funker veldig bra. Bare pass på at sokkelen er lik. "Pinnene" på siden av sokkelen står ikke diagonalt på mine pærer, så det ble litt dill å få dem på. Men det funker!! : ja :

Bare å kjøpe rett pære det Erik :D

Har slike pærer selv jeg....men har laget dem selv da det ikke var så lett å få tak i den typen jeg skulle ha.

Kjøpte vanlig med oransje farge og lakket de med et tynt lag sølvlakk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Bare å kjøpe rett pære det Erik :D

Har slike pærer selv jeg....men har laget dem selv da det ikke var så lett å få tak i den typen jeg skulle ha.

Kjøpte vanlig med oransje farge og lakket de med et tynt lag sølvlakk...

 

Jada.... Men visste ikke om at det var andre sokler enn de jeg hadde :) Får ta de med sølvlakk selv neste gang... ;) Hvilken lakk brukte du forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte bare sølvlakken på biltema...mener den heter Cromlakk

Kosta hele 40.-:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Kjøpte bare sølvlakken på biltema...mener den heter Cromlakk

Kosta hele 40.-:D

 

Huff... det var MØE peng´ ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder vel til 'en del' pærer, tenker jeg!!

Synes ellers lakk løsner litt fort, og da ser det ikke pent ut i lykta.. Men, ideen er bra!

 

LED-pærene, da? noen som har prøvd de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

LED-pærene, da? noen som har prøvd de?

 

Holder på og vurderer de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Holder vel til 'en del' pærer, tenker jeg!!

Synes ellers lakk løsner litt fort, og da ser det ikke pent ut i lykta.. Men, ideen er bra!

 

LED-pærene, da? noen som har prøvd de?

 

Kommer an på åssen LED det er snakk om...har LED på parkpæra....litt liten spredning på den jeg har....kun en LED i den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

LED-pærene, da? noen som har prøvd de?

 

Jeg har prøvd det meste fra Mobilsentrum;) Min erfaring med led pærene er blandet, dem er litt større enn vanlige pærer så jeg måtte utvide hullet i lykta for å bruke dem, som bremselys var dem ikke bra,men funker greit som kjørelys. Som ryggelys funker dem dårlig, for lite lys og med en anelse blåskjær iseg. Som parklys har jeg ikke prøvd, men det kommer:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yo!

Så spør du ikke Mr LED direkte Bjørn?

Jeg har sterkt vurdert disse for å få LED komplett over hele bilen,men som det står skrevet...de ser så store ut at jeg satsa ikke på at jeg fikk de inn i lykta.....så det får holde med kjørelys,parklys og skiltlys.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.