#1 Skrevet Januar 8, 2008 Trenger forslag til felger på min pannamabrune 78 Golf GLS! Alt av interesse, fra 13 til 15 tommer. Er intresert i å kjøpe, gjerne noen som trenger litt arbeid for å bli fine. Legg gjerne inn forslag med bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2008 Jeg synes ATS Classics i 8*13" er veldig riktig til denne bilen!!! Blir jo på grensen til ubrukelig lavt, men det er da vitterlig ingenting å bry seg om!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2008 Har et sett Allycat 5,5x13 (alt for smale da) Trenger virkelig opp-pussing! 175/50-13 + spacere på disse? Har stått på Golf 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2008 Har et sett Allycat 5,5x13 (alt for smale da) Trenger virkelig opp-pussing! 175/50-13 + spacere på disse? Har stått på Golf 1 blir nok for smale disse er jeg redd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2008 Har funnet noen hvite 4-eikers Revolution felger i 7X13 med ET 4, noen som vet om dette går sammen med en del senking? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...