#1 Skrevet September 15, 2004 Pulverlakkerte i fjor mine "vinterfelger". Har nå tenkt tanken om å høyglanspolere kanten (5cm kant). Er dette mulig? Jeg vil anta det tar veldig lang tid i tilfelle.....men har noen erfaring med dette? mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2004 Lakkfjerner tar det meste.... etterpå er det bare å gå på med poleringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2004 hmmm....er ganske tvilende til at det går å fjerne pulverlakk med klarlakk av pulvertypen. så da er det vel bare å skrinlegge prosjektet mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2004 Da må du slipe ned lakken for deretter å pusse og polere det måtte jeg gjøre , bra resul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig Da må du slipe ned lakken for deretter å pusse og polere det måtte jeg gjøre , bra resul. Skjønner det var det jeg gjorde med hele felgen i fjor høst, el glassblåste da...og holdt på i et utall timer (nærmere 3 enn 1-siffra antall). Må man slipe ned lakken på alle felger, uansett lakktype, når man skal høyglanspolere? EDIT! OG DA VAR UNDERTEGNEDE PASSERT 1000 INNLEGG! mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2004 oi,oi...stor dag Eivind!! 1000poster.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...