#1 Skrevet Januar 8, 2008 kjøpte ny N75 ventil etter at det kom opp lekasje på den under testing etter chippmontering. Fikk ny for noe dager siden, den lader fint og jevnt på 0.8 Bar. Det som er rart er at når jeg setter meg i bilen om morgenen kan den plutselig finne ut at den skal lade på 1.3 konstant, noe som er litt mer realistisk. Dette klarer seg fint uten lugging eller noe som helst, alt vel i den forstand. jeg har prøvd flere ganger å stoppe bilen helt, for så å starte igjen, fortsatt 0.8. Om den er kald eller varm er akkurat det samme, for etter en kort handletur på butikken kan turboen plutselig lade på 1.3 når jeg starter igjen mens den er varm. Kunne trenge litt hjelp her ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2008 Periodisk trykklekkasje en plass? Min var ganske lik, da var det dumpventilen, selve munstykke på den, der var sett skruen løsnet så det lakk ut, men kun av å til så gikk en stund før eg fant ut hva det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2008 hei. dumpventil ja, jeg kjører med forgeventil (resirk) fra ts-racing, har sjekket alt av slanger osv uten å finne frem til noen løsning. Men har en stor misstanke om feil N75, jeg har en J ventil, Leste litt her om å helst ha H for å få skikkelig sus i turboen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...