#1 Skrevet September 15, 2004 Hei Når jeg startet motoren i dag kom det opp følgende feilmelding i displayet hvor det står km stand: Service km 01L Noen som har peiling? mvh André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2004 Kan det ha noe med olje å gjøre? 01L = OIL? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2004 Er det når du starter bilen? Og forsvinner etter 20-30 sek Da er det på tide med olje bytte evt service...kommer an på hva som står i displayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Er det når du starter bilen? Og forsvinner etter 20-30 sek Da er det på tide med olje bytte evt service...kommer an på hva som står i displayet. Jepp, det står når jeg starter bilen og forsvinner så etter ca 20-30 sek. Bortsett fra det står det ingenting mer enn det jeg skrev over. Har vært litt ulyder fra motorrommet i det siste, kanskje det har noe med det å gjøre? Får kanskje ta den inn på service. mvh André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2004 Er nok bare Service påmindelse det der da. Kommer opp 3 forskjellig sånne med gjevne mellomrom Service 1 Service 2 Olje Disse kommer etter et vist antall km eller antall dager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2004 du fjerne service påminelsen selv.... det står godt beskreve i nitrosjonsboka.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...