#1 Skrevet Januar 8, 2008 En på bilforumet som kaller seg Otto tok dette bildet : Så fikset jeg litt på det i PS Da ble det Norges utgave av: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2008 hehe;) fin den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2008 : haha : den var jo bra: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2008 Hehehehe,,, genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2008 Stilig forandring. Men tror ikke brannmenn jobber i vegvesnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2008 Må nok forandre det litt, for det er da vitterlig BRANNVESENET som holder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2008 hehe.. gikk litt fort .. Da er det endret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2008 hehe... Så kun de to første bildene, å så aldri helt vitsen med photoshoppen Men Yeah! Nais 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2008 Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2008 Flott observert! Og siden du nevner Vegvesenet: Det finnes faktisk en vegvesenutgave av dette motivet. Det står i en bok utgitt for 15 år siden og er riktig artig. Muligens har jeg originalfilen på jobben. Mon tro om det er mulig å få tak på Ottos bilde i høyoppløslig utgave? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2008 ja vet ikke jeg.. men bilde var såpass uskarpt og kornete at jeg tror det er tatt med et dårlig kamera eller mobil. prøv å finn det bildet å post det her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 18, 2008 Her er Vegvesenets variant, brukt utenpå en "I vegen for deg"-CD utgitt for ca 15 år siden. Slagordet ble brukt i en kampanje for å få bilister flest til å ta det litt mer med ro forbi vegarbeiderne, som faktisk er der for oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 18, 2008 Dagens beste, denne var kongebra... Jeg tillot meg å legge den ut på Retro-rides forumet også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 18, 2008 Tatt i Bodø det bildet der, jeg og dama satt i bilen og ventet på grønt da et surrehue kjørte ned lysmasten:p Måtte selvfølgelig stoppe for å ta bilde: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 31, 2008 Her er et brannvesenbilde til i samme serie, litt photoshoppet av et bilde etter et uhell på E18 i Vestfold i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 31, 2008 hehe. konge.. har lagt kamera i bilen så kommer jeg over en sånn situasjon er jeg sikker på at jeg skal ha et høyoppløselig bilde av det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 1, 2008 hehehe! så koblinga med en gang på første bilde hehe! klassisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 4, 2008 Litt mer på siden av temaet, men kanskje OK siden trådstarter er fra Stavanger: Stavanger Arbeiderblad forteller idag om "Bingobandet Stengt" som åpenbart har sett det samme krigsbildet. Skiltet ble "lånt" fra Vegvesenet i 2001, og er nå levert tilbake med stor anger i og med at bandet er oppløst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...