#1 Skrevet Januar 8, 2008 Fikk tak i noen felger idag som jeg personlig syns er steintøffe:D Tror de er orginale på diverse passat, og dim 6x15 og et35. Dette er vanlige stålfelger, og de skal på en dønn orginal 88 GTi 16v med formel K justerbart senkesett! Tror dette kan bli bra, men er usikker på hvilken dekkdimensjon jeg skal trø på de. Står nå 205/50 dekk, men de blir nok litt i største laget... Tips mottas med takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2008 bare få bredde desse et par tommer så er det kjempegreier;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2008 Kjøpte du av han på finn som bor på sandnes? Vurderte dem selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2008 195/50-15 ville vel passe greit på GTi'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2008 165/50r15 også maks senk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2008 Stemmer, kjøpte de av en kar på sandnes. Har sansen for disse felgene, har ikke sett mange av de i 15" Tenkte også 195/50, men syns kanskje det blir litt kjedelig. 165/50 blir kanskje litt drøyt? Sett en Golf 3 med RM og den dimensjonen, så bare rart ut syns eg... Tenker noe som ikke subber ved skikkelig senk, samt ikke er så veldig langt fra standard rulleomkrets, tror det er 185/60-14 orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2008 195/45-15 eller 185/55-15. Skal de på Atlas'en? Det blir i så fall meget pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2008 Stemmer, kjøpte de av en kar på sandnes. Har sansen for disse felgene, har ikke sett mange av de i 15"Tenkte også 195/50, men syns kanskje det blir litt kjedelig. 165/50 blir kanskje litt drøyt? Sett en Golf 3 med RM og den dimensjonen, så bare rart ut syns eg... Tenker noe som ikke subber ved skikkelig senk, samt ikke er så veldig langt fra standard rulleomkrets, tror det er 185/60-14 orginalt. men de felgene tror jeg du kunne hatt fine ballong dekk uten å få noe subbing på golf 2 ihvertfall, samme hvor mye du senker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2008 195/45-15 eller 185/55-15. Skal de på Atlas'en? Det blir i så fall meget pent! Stemmer, skal på den jeg kjøpte av deg;) Har kostet på den en god del nå, så det blir nok sikkert bra. På med de orginale baklyktene,og minst 80mm senk så blir det nok bra. Regner med å bruke spacere for å få felgene så langt ut mot skjermkanten som mulig, så det kan tenkes det er fare for litt subbing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2008 Stemmer, skal på den jeg kjøpte av deg;) Har kostet på den en god del nå, så det blir nok sikkert bra. På med de orginale baklyktene,og minst 80mm senk så blir det nok bra.Regner med å bruke spacere for å få felgene så langt ut mot skjermkanten som mulig, så det kan tenkes det er fare for litt subbing. Gleder meg til å se den ferdig! Kanskje jeg kjøper den tilbake.. Du må legge ut, eller sende noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 9, 2008 Jupp, skal knipse noen bilder etterhvert. Holder på og importere en TT, så den blir nok solgt igjen. Trenger ikke tre biler;) Har kostet på den godt over det jeg betalte for den, så jeg tror resultatet skal bli bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 22, 2008 Funket fint med 205/50-15 og moderat senk:) Trenger nok ikke andre dekk med det første, i allefall ikke om bilen ikke senkes mer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 23, 2008 Er TT'en kommet til Norge eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 24, 2008 Er TT'en kommet til Norge eller? Jupp, men vi er ikke enige om pris enda kan du si;) Smekker ut et bilde, fikk ikke til sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 25, 2008 Ville satt på 175/50-15 på denne.. du ville garantert blitt fornøyd ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...