Anbefalte innlegg

Har planer om å få bytta endeledda på Audin innen vinteren er her så det jeg lurer på er om delenummeret er det samme på audi 100 som på s4 isåfall kan jeg kjøpe de hos min faste leverandør av bildeler... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du med endeledd mener styreledd, er de felles på A100 fra '83 tilogmed A6 '95. Dvs både typ44 og c4. Deriblant s4. :)

Møller's delenr er 443419811D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, mange takk. Får se å ta meg en tur på biltema igjen da. Eller hva, Bjørn? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat skiftet styreleddene på s4'n min. Stemmer det delenummeret der. Kostet 264,- hos mekonomen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke anbefale deg og dra på Biltema for å kjøpe endeledd akkurat. Jeg vil anbefale en levrandør som heter lemforder(med tødler over o`en). Det er de som leverer originale deler til ihvertfall Audi, ihvertfall opp til C4. Jeg ønsker det lykke til med byttet av endeledd, for de pleier og sitter noe j..... Jeg byttet på min for 1 år siden og måtte snitte opp endeledet for å få det fra hverandre. Jeg vil anbefale deg og fette opp god i gjengepartiene før du skruer det sammen igjen. Så sitter det ikke så fælt neste gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen har lemförder. Det er iallefall det som står på etuiet til styreleddet! Jeg vil nok anbefale deg å investere i en propanbrenner, slik som f.eks rørleggerene bruker. Det vil spare deg for mange grå hår! Primusbrenneren koster 755,- og en flaske med propan koster 94,- Den har jeg hatt mye glede av allerede! :)

Varm opp styreleddet og bank på det med en hard gjenstand i bakkant! Da løsnet i allefall styreleddet mitt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på å ikke varm for mye. Forstillings deler skal ikke rettes er det noe som heter. Varm kun forsiktig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slapp av karer, kommer nok heelt sikkert til å sette den inn på verksted for å gjøre det. Jeg ordner bare delene jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket litt rundt hva det ville koste for 1 stk endeledd til min Passat1989 modell.

Prisen hos forhandler er prosentvis ekstremt overpriset etter min

mening. Her var prisen 488 kr

98 kr Biltema, 179 kr Garviks AutoSpar, Mekonomen 224 kr. Det er fristende å velge billigste leverandør som også selger verktøy til jobben for en 50 lapp..

Lurel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke ha kjøpt forstillingsdeler på Biltema akkurat. Men det er min personlige mening-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.