Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor det er mulig å få tak i noe sånt? Sånne som mange har på parklys etc? Vil ikke bruke lakk da det kun skal eksprimenteres litt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BilXtra her i Arendal har hetter i forskjellige farger (blå, grønn, oransje f.eks.), kanskje BilXtra i Østfold også har dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Noen som vet hvor det er mulig å få tak i noe sånt? Sånne som mange har på parklys etc? Vil ikke bruke lakk da det kun skal eksprimenteres litt ;)

Jeg har kjøpt dette hos Torshov bilrekvisita og Blekstra. Den gangen hadde de: blå, orange rød og grønn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger mye sånt jåleridritt på Qxl..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hermann Stakseng

jåleridritt..

*

Kommer vel litt an på hva det blir brukt til da ;)

Skal kjøre innom Bilextra og høre med de jeg, takk for tips !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*

Kommer vel litt an på hva det blir brukt til da ;)

Jo, kanskje det. Synes neonlys under bilen (fnf), lys i ventilhetter og vindusspylere osv. ser helt idiotisk ut, har da ingenting på en bil å gjøre... Er vel ulovlig også?

Men smaken er som baken... Hårete ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bruke disse inni bilen, nærmere bestemt i instrument lysene for å forhåpentligvis få et enda rødere lys enn det som er originalt i coupeen.. Tror da ikke det blir så hårete, eller ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bruke disse inni bilen, nærmere bestemt i instrument lysene for å forhåpentligvis få et enda rødere lys enn det som er originalt i coupeen.. Tror da ikke det blir så hårete, eller ;)

Da ville jeg kanskje anbefale deg originale VDO-pærer.

Disse er laget spesielt med tanke på dette bruket og er nokså røde.

Hvis det er originale instrumenter er det VDO du har.

Er det uoriginale er det kanskje litt verre.

De hettene jeg har vært borti har en lei tendens til å smelte etter en tids bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er VDO pærene røde? Har originalt intrumenthus og intrument i midtkonsollen ja, men de er det hvite pærer i med et rødt gjennomsiktig "glass" som sitter mellom pærene og de synlige tallene/viserne.. Pga det hvite lyset fra pærene blir ikke lyset skikkelig rødt...

Har du link til disse Lars-Inge? kan du ikke sende meg PM hvis du forhandler noe sånt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VDO leverer røde pærer som ekstrautstyr til instrumentene.

Dette er pærer som er laget av rødt glass, ikke lakkerte pærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt disse? Vil ha vil ha! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hørt om en slags glass hette som du får satt på h4 pære. slik at det blir veldig blå aktig. noen som vet no om dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man får kjøpt h7 og h4 pærer i sverige på "tv boden" som er indentisk med xenon lysa. ser ut som sånne volvo lys uten linser. tøfft.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp LED hvis det er til parklysa Linn......Varer lenger.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var no til hoved lysene da.. h4 en kompis av meg kjøpt en bil der det var noen glass kupler over pæra. nesten samme som hette til parklys.. men i glass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Linn Arntzen

var no til hoved lysene da.. h4 en kompis av meg kjøpt en bil der det var noen glass kupler over pæra. nesten samme som hette til parklys.. men i glass

Tror jeg vet hva du leter etter, sjekk med Eiker,dem hadde noe slikt i fjorårs katalogen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.