#1 Skrevet September 15, 2004 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i noe sånt? Sånne som mange har på parklys etc? Vil ikke bruke lakk da det kun skal eksprimenteres litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2004 Her har du pærer med farge http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=302004489&n=517769297#xy Her finner du sikkert litt oghttp://www.dioder.dk/index.aspx Eller får du hetter hos mekonomen og vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2004 BilXtra her i Arendal har hetter i forskjellige farger (blå, grønn, oransje f.eks.), kanskje BilXtra i Østfold også har dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Noen som vet hvor det er mulig å få tak i noe sånt? Sånne som mange har på parklys etc? Vil ikke bruke lakk da det kun skal eksprimenteres litt Jeg har kjøpt dette hos Torshov bilrekvisita og Blekstra. Den gangen hadde de: blå, orange rød og grønn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2004 Ligger mye sånt jåleridritt på Qxl.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2004 Opprinnelig postet av Hermann Stakseng jåleridritt.. *Kommer vel litt an på hva det blir brukt til da Skal kjøre innom Bilextra og høre med de jeg, takk for tips ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold * Kommer vel litt an på hva det blir brukt til da Jo, kanskje det. Synes neonlys under bilen (fnf), lys i ventilhetter og vindusspylere osv. ser helt idiotisk ut, har da ingenting på en bil å gjøre... Er vel ulovlig også? Men smaken er som baken... Hårete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2004 Jeg skal bruke disse inni bilen, nærmere bestemt i instrument lysene for å forhåpentligvis få et enda rødere lys enn det som er originalt i coupeen.. Tror da ikke det blir så hårete, eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Jeg skal bruke disse inni bilen, nærmere bestemt i instrument lysene for å forhåpentligvis få et enda rødere lys enn det som er originalt i coupeen.. Tror da ikke det blir så hårete, eller Da ville jeg kanskje anbefale deg originale VDO-pærer. Disse er laget spesielt med tanke på dette bruket og er nokså røde. Hvis det er originale instrumenter er det VDO du har. Er det uoriginale er det kanskje litt verre. De hettene jeg har vært borti har en lei tendens til å smelte etter en tids bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2004 Er VDO pærene røde? Har originalt intrumenthus og intrument i midtkonsollen ja, men de er det hvite pærer i med et rødt gjennomsiktig "glass" som sitter mellom pærene og de synlige tallene/viserne.. Pga det hvite lyset fra pærene blir ikke lyset skikkelig rødt... Har du link til disse Lars-Inge? kan du ikke sende meg PM hvis du forhandler noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2004 VDO leverer røde pærer som ekstrautstyr til instrumentene. Dette er pærer som er laget av rødt glass, ikke lakkerte pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2004 Hvor får jeg kjøpt disse? Vil ha vil ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 21, 2004 jeg har hørt om en slags glass hette som du får satt på h4 pære. slik at det blir veldig blå aktig. noen som vet no om dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 21, 2004 man får kjøpt h7 og h4 pærer i sverige på "tv boden" som er indentisk med xenon lysa. ser ut som sånne volvo lys uten linser. tøfft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 21, 2004 Kjøp LED hvis det er til parklysa Linn......Varer lenger..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 21, 2004 var no til hoved lysene da.. h4 en kompis av meg kjøpt en bil der det var noen glass kupler over pæra. nesten samme som hette til parklys.. men i glass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Linn Arntzen var no til hoved lysene da.. h4 en kompis av meg kjøpt en bil der det var noen glass kupler over pæra. nesten samme som hette til parklys.. men i glass Tror jeg vet hva du leter etter, sjekk med Eiker,dem hadde noe slikt i fjorårs katalogen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...