VAG-com litt usikker på hvor denne skal postes.

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjøpte en Vag-com kabel av et tidligere medlem.

Denne kabelen kom med kvittering, men ingen cd.

Kabelen ligger nede i garasjen for øyeblikket, men mener å huske at denne heter vag-com hex usb

har jeg kjøpt katta i sekken? eller er det å få programmvare til denne?

Mvh

Frode

NB! prøvde å søke, men fikk bare tråder ang. RNS-E og hvor folk hadde tenkniske prob, og skulle diagnosere med vag-com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er en original ross-tech kabel, så skal vel lisensen ligge i kabelen. DVS at du kan enkelt bare laste ned demo-versjonen av vag-com på ross-tech sine sider, og vips, du skal være i mål på program siden.

Utenom dette må du vel ha litt drivere til usb'n på maskina di.

Er det er ettermarkeds-kabel er det litt verre. Da må du eventuelt kjøpe lisens, eventuelt gjøre ulovlige ting, noe jeg absolutt ikke oppfordrer til!!!!

NB; En lisens koster jo ikke mangen kronene. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan finner jeg ut om det er orginal eller ikke?

(er på jobb nå, men mener å huske at kabelen kostet en 7-900 kr)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom den er original så er det et klistremerke på den som ser omtrent slik ut:

hex-usb-label.png

Uansett kan du jo bare prøve å laste ned Vag-Com. Dersom kabelen er original så vil programmet oppgradere seg selv fra demo til fullversjon første gang du bruker kabelen.

Last ned fra denne siden: http://www.ross-tech.com/vag-com/download/current.html

Hjemmesiden til Ross-Tech: http://www.ross-tech.com/index.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur fakta det er slik den set ut...

men uansett takker for tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prisen den du har skrevet over her, tviler eg på at den er orginal. Tipper han du kjøpte kabelen med har sw til deg. Er den uorginal, bør du på ingen måte prøve med orginalt sw.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.