#1 Skrevet September 15, 2004 Har en coupe 2,3 nå som fusker veldig... Den går så å si ikke på tomgang, og ofte rykker og napper det når man kjører. Det som er veldig spesielt er at jo mer man skrur på av ting som trekker strøm jo mer fusker den, type fultlys, vifte, stereo osv.. Det har vært byttet motor i bilen og jeg mistenker noen med ti tommeltotter for å ha stått bak arbeidet. Virker som om det er en koblingsfeil et sted. Noen her som har vært borti noe lignende eller har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2004 Har du sjekka kompresjon ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2004 Nei, kjøpte bilen i går å har bare så vidt begynt å se på problemet...men det virker jo mer som en el. feil en mekanisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2004 Kan muligens være noen av vakumslangene som er røket. Min hørtes ut som en trimmet V8 da jeg kjøpte den.. På tomgang sto den virkelig å brumma og "fusket" som en typsik amcar. Fikset en vakumslange og alt ble som normalt igjen.. Dette var en liten sprekk så om du har en litt større skade på en vakumslange kan det føre til fuksing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2004 Sjekk hvor mye strøm du har inn på bensinpumpa ved forskjellige belastninger. Finn ledninga og mål uten annet strømforbruk, med fjernlys, vifte osv. Jording er også et tema.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2004 Sjekk rotor og fordeler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2004 Sjekket alt dette, noen flere tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Emil Orderud Sjekket alt dette, noen flere tips? Sjekket kondensatoren på fordeleren??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2004 Kondensatoren på fordelern? Er det coilen du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2004 Kjøpte du den som var annonsert forrige uke? Jeg ringte på den, han forlangte 40.000,- Hørtes ikke ille ut, men var det noen andre feil utenom motoren? mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2004 Hvis du mener den blå Rieger Evo styla brakka så ja, men fikk den nok ikke for 40000 gitt... Bilen virker bra den bortsett fra denne enorme motorfuskinga. (Er ikke kjørbart) Visste om fuskefeilen når jeg kjøpte, men ikke dimensjonen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2004 ok, den som sto utenfor ES-tuning i dag mao? som var til salgs på forumet her? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2004 Det stemmer bra det (skjønner at folk følger med her ), satte den hos ES i dag for å se om de gutta finner noe ut av det. Det er et VWAudi-club klistremerke på den, men har ikke sett den her på forumet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 25, 2004 Bare for å avslutte denne tråden her, så viste det seg at det var bensin-innsprut hjernen som gjorde at bilen fusket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...