#1 Skrevet Januar 9, 2008 Kan legge ut noen bilder her også da, siden det ble en formidabel forskjell... Har dessverre ingen før-bilder av noe nevneverdig kvalitet, men håper dere ser resultatet for hva det er: greit nok:p PS: meget dårlig lys i den garasjen jeg holdt på... Her er den eneste forskjellen jeg har tatt bilde av. Slik blir det seende ut hvis det blir for mye produkt i paden (klumper seg, og blir for tørt). Her er hele taket ferdig. Mer tak. Halvveis på døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2008 Panser Mer panser Greit nok Hvorfor man skal bruke voks: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2008 Produkter som er brukt: Rengjøring: -Amazing Roll Off (avfetting) -Optimum shampo (vask) -Ulti-mit wash mitt (vaskehanske) Lakkbehandling: -Riccardo Clay (fjerner forurensinger og asfaltflekker i lakken) -Flex polermaskin (roterende)/Cyclo-kopi (Dual Action maskin) -Menzerna Power Gloss Compound (rubbing) -Menzerna PO 106FF (polish) OBS! Denne bilen har ikke klarlakk, og det er en viktig ting å huske på hvis man bruker polermaskin! Bruker man roterende maskin, er det utrolig lett å brenne lakk, og enda lettere på biler uten klarlakk! Ved bruk av denne typen maskin, MÅ man passe på å holde den i konstant bevegelse, og da ikke på for små områder. Det sies 30x30cm av gangen. Dette avhenger av produktet du bruker, og deg selv, men IKKE ta mindre områder enn dette, da en roterende maskin genererer mye varme. Denne bilen er ennå ikke ferdig, det gjenstår fortsatt lakkforsegling og voks. -Forsegling: Chemical Guys Jetseal 109 (vedlikeholdes med CG Blitz Spray Sealant) -Voks: Chemical Guys 5050 Limited Series Concourse Paste Wax Flere bilder kommer etter disse er lagt på. Håper noen liker resultatet, i det minste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2008 Synes det ser meget bra ut! Min skulle hatt en sånn behandling den også, men det er mangelen på oppvarmet garasje det står på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2008 Tar den jeg;) Hehe... Det kan være et slit å holde på, men desto bedre når man er ferdig, og får sett resultet;) Må da vel finnes noen rundt deg med garasje? Trenger ikke mer enn en liten vifteovn som får stå på en stund, så har du fort 15-20 grader: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2008 Ja, skal se på det etterhvert.. vi har en ganske så stor garasje på hytta som båt og traktor osv står i. Problemet her igjen blir jo nettopp oppvarming.. Får vel fyre igang en 3-4 gassovner så kanskje det går Hvor har du kjøpt poleringsmaskina forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2008 Ble veldig bra, hvertfall med tanke på at den ikke har klarlakk. Gleder meg til å se bilder med voks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2008 Ja, skal se på det etterhvert.. vi har en ganske så stor garasje på hytta som båt og traktor osv står i.Problemet her igjen blir jo nettopp oppvarming.. Får vel fyre igang en 3-4 gassovner så kanskje det går Hvor har du kjøpt poleringsmaskina forresten? Trenger kanskje litt mer enn bare en liten vifteovn da, ja:p Cyclo-kopi (DA) er kjøpt på Clas Ohlsson, mens Flex (roterende) tilhører ham som eier garasjen. Aner ikke hvor de selger akkurat den maskina. Ble veldig bra, hvertfall med tanke på at den ikke har klarlakk. Gleder meg til å se bilder med voks! Det gjør jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2008 Kan oppdatere litt da, selv om jeg ikke har fått på hverken forsegling eller voks... Har kun vasket, men den holder seg blank for det;) Litt rar farge i dette lyset, men... Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2008 Da har jeg fått smelt på lakkforsegling og voks. Siden jeg ikke gidder å dobbelposte flere ganger, linker jeg til bildene i tråden om bilen min;) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1117747post1117747 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...