#1 Skrevet Januar 9, 2008 har noen felger jeg lurer på å selge... er momo, men hva mer heter de? kanskje noen har en formening om hva jeg kan forlange for de også? står ubrukte gislaved speed 506, 195/50 15 dekk på de. de er litt skitten på bildene da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2008 Hvilken boltsirkel er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2008 4x100 står på en golf2 gti 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2008 ikke sikker på innpress, men de stikker så langt ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2008 må være 7-15 ET 20 eller no detta ve, siden det bygger såpass utover!? pris - tja...2-2500,- tenker jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2008 dekkene kostet jo mer enn det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2008 dekkene kostet jo mer enn det ja, og så? varer synker i pris, gamle som nye, og min erfaring er at dekk får man ikke stort for med mindre det er noe spesielt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2008 Siden ingen har svart på navnet, så heter disse altså Momo Quasar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2008 Siden ingen har svart på navnet, så heter disse altså Momo Quasar. takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...