#1 Skrevet Januar 9, 2008 som topic sier så lurer jeg på hvordan farge jeg skal lakkere bilen min i. Frister litt med mørk\svart lilla metallic.. noen andre som har noen tips? vet noen om sider du kan finne fargekart ? -Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2008 LY5Z (Tror jeg det er) - En litt lysere blå en hva det er på din. Har den på ene golfen min, og det er en nydelig farge Ellers så er det originalfargen på audi'n og at det er LA5Z på golfen Ellers er jo originale lilla fargen til fire and ice ganske stilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2008 Ellers er jo originale lilla fargen til fire and ice ganske stilig Heter denne? syntes den var fin jeg! noen som har fargekoden? også er det bare å komme med fler forslag eller bilder! hadde vært morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2008 LY5Z er en orginal Audi farge. Jeg har den og den er fin når den er heeelt nyvasket. Litt skitten / støvete så er den kjedelig som fy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2008 Huff.. jeg har den fargekoden til F&I liggende et eller annet sted her, men det er det å finne den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...