#1 Skrevet Januar 10, 2008 Er det samme innmat i disse motorene, evt hva er forskjell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2008 Finnes mange tråder om dette, men innmat er vel lik? forskjellen er vel i hovedsak kammer i toppen av det på insiden av motoren... utvendig er det turbo, manifold, innsug, dyser, ic etc... Tror jeg iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2008 Ja, jeg vet ikke. Derfor jeg bare lurte om det var nå forskjell på innmat i og med at det nesten er 100hk forskjell org. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2008 Eneste forskjellen i bunndelen er rådelagre, i toppen er kammene annerledes. De ekstra hestene kommer nok av samspillet mellom nevnte kammer og større turbo, større dyser, map, manifold, større ic, etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2008 ok. Takker for raske svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...