#1 Skrevet Januar 10, 2008 Hei! Tittel sier vel det meste - leter etter noen som kan lodde chipper og mapsensor for meg da jeg ikke er spesielt kyndig med loddebolt i det hele tatt Så hvis noen som har gjort lignende før er ute etter å tjene noen kroner så for all del, rop ut! -Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2008 Ta deg en tur på estuning og snakk med Egil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2008 Har tenkt på det, men det virker så "dårlig gjort" å komme med hjerne, chip og mapsensor sjøl, å be han gjøre arbeidet.. derfor jeg spør om det er noen dyktige her på forumet som kan hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2008 Tror ikke du skal være så redd for det, Egil er en hyggelig mann. Tror ikke jeg ville fått noen hobby elektrikere til å lodde for meg, er fort gjort å ødelegge noe og da sitter man der med postkassen full av skjegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2008 Sant nok det, men må da være kløppere her inne som har gjort slikt før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2008 Har du sokler på chippene eller må de loddes helt ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2008 tror nok de må loddes helt ut ja. er uåpna fra før den hjernen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2008 Hvis du ikke har det travelt med å få det gjort, så kan du vente til 29 Mars for da er det åpen dag hos ES og mulighet til å få det gjort rimelig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2008 Hm, hørtes ikke dumt ut det. Får vel ringe på egil i morra å høre hvor mye han tar for denslags :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2008 Bør jo være en kjapp jobb med loddelisse på disse EPROMene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...