Trondheim lokallag: Lodding av chip/mapsensor S2 3b

Anbefalte innlegg

Hei! Tittel sier vel det meste - leter etter noen som kan lodde chipper og mapsensor for meg da jeg ikke er spesielt kyndig med loddebolt i det hele tatt :P

Så hvis noen som har gjort lignende før er ute etter å tjene noen kroner så for all del, rop ut!

 

-Christoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur på estuning og snakk med Egil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt på det, men det virker så "dårlig gjort" å komme med hjerne, chip og mapsensor sjøl, å be han gjøre arbeidet.. :/ derfor jeg spør om det er noen dyktige her på forumet som kan hjelpe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du skal være så redd for det, Egil er en hyggelig mann. Tror ikke jeg ville fått noen hobby elektrikere til å lodde for meg, er fort gjort å ødelegge noe og da sitter man der med postkassen full av skjegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok det, men må da være kløppere her inne som har gjort slikt før?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sokler på chippene eller må de loddes helt ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok de må loddes helt ut ja. er uåpna fra før den hjernen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har det travelt med å få det gjort, så kan du vente til 29 Mars for da er det åpen dag hos ES og mulighet til å få det gjort rimelig!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, hørtes ikke dumt ut det. Får vel ringe på egil i morra å høre hvor mye han tar for denslags :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør jo være en kjapp jobb med loddelisse på disse EPROMene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.