Anbefalte innlegg

Siden det er damen som er daglig bruker av bilen, oppdaget jeg i dag at bilen gikk mye dårligere enn før.

ved litt kraftig gasspådrag nykker bilen (kjennes ut som den ikke får nok bensin bestandig ) ved stopping inn mot kryss er det som noe gir "mellomgass" (jeg slipper gassen men den popper opp på ca 1300 o/min)

noen som har vært borti lignende før evnt tips mottaes med takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lekkasje på vakkumet,kan være tenningsmodul,prøv og gå over alle slanger og sjekk de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør også sjekke plugger,om du har full sviv på alle 5 syl. og vis allt er i orden,sjekke med vag-com,kan være en gåen lamda.Det kan jo være tett bensin filter,men tviler på at det er noe feil med bensin tilførslen,etter det du skriver.Men man kan vel ta en test på det,finne en lang slette/motbakke og kjøre avgårde,tømme 1gir,så 2gir,når man treffer 3gir så ser man hva som skjer,om den dør/går tom for bensin så har du en feil i tilførslen til bensinen,forsetter den å dra er nok feilen ett annet sted.

Men feilen ligger nokk i tening systemet eller lamdaen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen sjekket ,

fant vel fort ut hva som var galt da enn skulle plukke ut pluggene. : klø :

2 av pluggene var vel festet kun med 2-4 runder gjenger (de berømte selv utskruende pluggene på S4 )

etter man hadde skrudd den neddi så var bilen gulle god igjen. bilen har faktisk bedre bånndrag (overraskende nok : haha :) å oppleves ikke som en lat lastebil opp til 3000 + omdreininger .

Da er det vel bare å vente på ny pluggene så de kan skiftes, for litt slitne var de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.