#1 Skrevet Januar 10, 2008 Noen som veit ca hva en s6 manuell girkasse tåler av nm?? Leste i går at min PLUS kasse ikke tåler mer enn 400nm og 2,2 460nm.Er visst 440nm i motoren min men tunet ned til 400 pga kassen. Syns det hører noe snodig ut jeg men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2008 Høres rart ut, siden det finnes en mer enn en håndfull biler i klubben som kjører med over 700nm på disse kassene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2008 Hør med Jonus, han kjører et stygghøyt anntall NM på slik 6trinns kasse såvidt jeg veit.. Med sveisa midtdiff da... Det gjør vel forsåvidt AW-Racing 80'n til brødrene Alm også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2008 Høres rart ut, siden det finnes en mer enn en håndfull biler i klubben som kjører med over 700nm på disse kassene.. Ja det var lissom det jeg stusset litt på.Mente jo at detta her er rimelig bunnsolide greier.Skal den lissom ikke tåle mer enn en chippet diesel motor....nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2008 nei nei nei. Automat kassa til S6 tåler ca 460nm. Det er jo den kassa alle klager på og sier er så svak. Manu kassa tåler MYE mere. Hvor mye vet jeg ikke. Men at manu kassa tåler mindere enn auto kassa er hvertfall bare tull. Edit: Jeg kjører med 460nm. Har gjort det i 2 år og fortsatt ikke hatt noe som helst problemer med auto kassa mi, ennå jeg ligger i grenseland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2008 nei nei nei. Automat kassa til S6 tåler ca 460nm. Det er jo den kassa alle klager på og sier er så svak. Manu kassa tåler MYE mere. Hvor mye vet jeg ikke. Men at manu kassa tåler mindere enn auto kassa er hvertfall bare tull. Det var manuelle kasser de diskuterte. Tenker ikke det er noe problem å øke på med mer juice jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2008 Ja jeg vet det. Og derfor jeg sier at Manu tåler mere enn auto. Og når auto tåler 460 er det tull at manu bare tåler 400. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2008 Vet ikke hva du har lest, men manuellkassa tåler mye mer enn som så. Må være automatkasse du tenker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2008 Vet ikke hva du har lest, men manuellkassa tåler mye mer enn som så. Må være automatkasse du tenker på. Kan linke til diskusjonen jeg. http://s6plus.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?t=26&highlight=460nm Står ett stykke uti. De diskuterer chip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...