#1 Skrevet Januar 10, 2008 Som topic sier.. Noen som vet hva disse felgene heter? Evt. noen som har bedre bilder av felgene.. gjerne på bil [ATTACH]83407[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2008 Jeg tror det der er AEZ Ultra, ser hvertfall slik ut fra denne vinkelen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2008 http://images.google.no/images?q=AEZ+Ultra&gbv=2&ndsp=20&svnum=10&hl=no&start=0&sa=N 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2008 Knall Tusen takk dere På bildet jeg la inn, ser det vel ut som de er lakkert da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2008 Skygge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2008 fant flere Sikker på at det er skygge? ser vel mer ut som gun metall eller hva det nå heter.. [ATTACH]83408[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2008 Send en melding til Runar Kopperud å hør da vel, er jo gamlebilen hans! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2008 Dette er faktisk mine gamlefelger som sto på Quicksilver A4`n min:) Kjøpte de av Jan Tore Kopperud, men her er de på Runars bil. De er høyglanspolerte med en sort strek i midten på eikene. Disse er mine favorittfelger! Utrolig pene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2008 Send en melding til Runar Kopperud å hør da vel, er jo gamlebilen hans! Takker for tipset Dette er faktisk mine gamlefelger som sto på Quicksilver A4`n min:) Kjøpte de av Jan Tore Kopperud, men her er de på Runars bil. De er høyglanspolerte med en sort strek i midten på eikene. Disse er mine favorittfelger! Utrolig pene:) Det er utrolig pene felger.. Mye må man regne med i pris når det gjelder dem i 19"? Har du no peil på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...