#1 Skrevet Januar 10, 2008 min neste bil tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2008 http://forbruker.no/bil/article2189800.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2008 Å FYYYYY F........... 4,2sek på 0-100 og 1 liter diesel på mila. toppfart over 300 km/t. Det er sykt rått for å være diesel da. Blir sikkert ikke billig denne her og i det duste landet vi bor i så blir den hvertfall ikke billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2008 Pussig at den ikke blir hetende R10 men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2008 Frisker opp denne, da det er kommet ny video Av svenske Automotorsport, testkjørt den "one and only" 1stk Audi R8 V12 TDI, forsikret for 2mill euro http://www.automotorsport.se/tv/?m=14130 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2008 Bra video Petter! Thanks for sharing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2008 Audi passer i alle fall godt på konsept bilen sin, fant en "test" og noen bilder til fra New York: Artikkelen med flere bilder: http://jalopnik.com/370403/audi-r8-v12-tdi-le-mans-diesel-prototype Tre sorte Q7er med tidligere politimenn som eskorte. Sikkert litt av et syn når en sånn kortesje kommer rullende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 23, 2008 Tøft.. Var jo bra politieskorte på videoen også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 23, 2008 6 liter V12 Twinturbo og 2.6 kg ladetrykk pr turbo... håhåhå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2008 Ja nå vet du hva du har å bygge etter med din Kristian:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 23, 2008 Satt med gåsehud etter den svenske videoen. Helt forbanna sykt! Vurderer å gjøre som negern på videoen og drite i alt og bare jobbe etter en sånn i framtiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2008 Uansett hva bil jeg hadde kjørt, så ville jeg og ha brukt slik erskorte når man kjører i slik ghetto-område i New york. Men tøff bil, kanskje litt for mye hønsenetting i front for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 23, 2008 En kompis mente på de hadde samme løfter-systemet på den V12 tdi motoren som på den legendariske møkkamotoren 2.5 V6 TDI......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 23, 2008 Nydelig bil. Mon tro om Jeremy Clarkson må avvike fra "ingen dieselbiler"-regelen sin i Top Gear nå? Eller har han gjort det før? Han liker i alle fall ikke ideen tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 23, 2008 Så vannvittig gromt det der. Gjennomført heftig maskin Hørt hos Audi: Hva skal vi finne på for å klå Porsche litt a tru? JO!! Vi stapper en dieselmotor i værstingen vår....he he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 24, 2008 Nå har Audi gjort veldig mye bra! -Først går de imot alle og lager et utrolig godt fungerende permanent firhjulstrekksystem til personbiler. -Så lager de en værsting Audi som er bedre enn mange sportsbiler, i et stasjonsvognkarrosseri! (Rs2) -Og nå hiver de inn en dieselmotor i en supersportsbil! Og appåtil V12 med 2 turboer! Nå har de V6 med to turboer, V8 med to turboer, V10 med to turboer og v12 med 2 turboer, altså hele kolleksjonen med V-motorer, på samvittigheten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 24, 2008 vil tippe 1000nm sparker godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 24, 2008 Nydelig bil. Mon tro om Jeremy Clarkson må avvike fra "ingen dieselbiler"-regelen sin i Top Gear nå? Eller har han gjort det før? Han liker i alle fall ikke ideen tror jeg. http://www.youtube.com/watch?v=t7maXP3ShXs "yeees, lucifer has come to the track." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 25, 2008 Nå har Audi gjort veldig mye bra!-Først går de imot alle og lager et utrolig godt fungerende permanent firhjulstrekksystem til personbiler. -Så lager de en værsting Audi som er bedre enn mange sportsbiler, i et stasjonsvognkarrosseri! (Rs2) -Og nå hiver de inn en dieselmotor i en supersportsbil! Og appåtil V12 med 2 turboer! Nå har de V6 med to turboer, V8 med to turboer, V10 med to turboer og v12 med 2 turboer, altså hele kolleksjonen med V-motorer, på samvittigheten:) Ja er det rart man digger Audi?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...