Koblingsskjema kurvelys passat??

Anbefalte innlegg

Noen som har et koblingskjema til kurvelys på passat 3B. Har kjøpt el. nett for kurvelys, Her er det ferdige kontakter, hvor skal disse koblingene?? Sikringsboks??

Sikkert ikke så vanskelig å koble, men lettere å spørre før enn begynner. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe å bidra med her altså?????? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det snakk om originalt el.nett?

Vet ikke hvordan det er på 3B, men på 3BG finnes det koplingspunkter for lysene bak sparkepanelene ved de respektive A-stolpene.

Hvis bilen ikke er levert med kurve-/tåkelys originalt, så er det vel tvilsomt at det innvendige ledningsnettet er forberedt for det. Mao. det kan være at du mangler alt innvendig også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det snakk om originalt el.nett?

VEt ikke hovrdan det er på 3B, men på 3BG finnes det koplingspunkter for lysene bak sparkepanelene ved de respektive A-stolpene.

Hvis bilen ikke er levert med kurve-/tåkelys originalt, så er det vel tvilsomt at det innvendige ledningsnettet er forberedt for det. Mao. det kan være at du mangler alt innvendig også.

Da skal jeg sjekke dette. Har kjøpt med ny bryter og ledninger. Om det er orginalt trur jeg ikke men... Får sjekke koblingspunktene først :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt ledningssett og bryter fra?

Tyskland/Ebay?

Har sett at det er flere som tilbyr ferdig ledningsnett for kurve-/tåkelys der.

Noen av dem leverer også med relé og koplingsskjema.

Jeg har ettermontert kurve-/tåkelys på min 3BG og laget ledningsnett selv.

Bytta bryter og kopla dem som automatiske kjørelys med redusert spenning (i stedet for nærlysene) med lysbryteren i posisjon P1 (AV), mens de får full spenning på første uttrekk med lysbryteren i posisjon P2 (parklys) og P3 (fullt lys).

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt ledningssett og bryter fra?

Tyskland/Ebay?

Har sett at det er flere som tilbyr ferdig ledningsnett for kurve-/tåkelys der.

Noen av dem leverer også med relé og koplingsskjema.

Jeg har ettermontert kurve-/tåkelys på min 3BG og laget ledningsnett selv.

Bytta bryter og kopla dem som automatiske kjørelys med redusert spenning (i stedet for nærlysene) med lysbryteren i posisjon P1 (AV), mens de får full spenning på første uttrekk med lysbryteren i posisjon P2 (parklys) og P3 (fullt lys).

Lykke til!

Kjøpt på e-bay. Var ikke med koblingskjema. Men resten skal være der. Enkleste er vel bare å sette igang. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt på e-bay. Var ikke med koblingskjema. Men resten skal være der. Enkleste er vel bare å sette igang. :D

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk ledningsnettet?

Var det fra denne bedriften : http://www.kfz-kabelbaum.de/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk ledningsnettet?

Var det fra denne bedriften : http://www.kfz-kabelbaum.de/

Fikk det på under ei uke. Og ja, det var den bedriften.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt samme sett som deg, hvordan gikk det og koble det ? Var det vanskelig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt samme sett som deg, hvordan gikk det og koble det ? Var det vanskelig?

Har ikke prøvd enda :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.