AVLYST! Vintertreff 2005 - Haslemoen

Anbefalte innlegg

åssen er det med overnattinga der??? må man forhåndsbestille noe der??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme lurer jeg på, er det noe booking av soveplass, eller hvordan fungerer dette angående overnatting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulihet for VACN medlemmer å komme med annet kjøretøy enn VW eller Audi?

(ps.har ikke lest igjennom hele tråden, så jeg kan jo ha gått glipp av noe)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser dårlig ut med treff på meg gitt :( :( :(

Noe sykehus rundt om der tro???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får knipe igjen et par dager ekstra, da går det fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme lurer jeg på, er det noe booking av soveplass, eller hvordan fungerer dette angående overnatting.

Akkurat det satt jeg og lurte på også. Får foresten ikke opp noe da jeg trykker på Hasslemoen under treff på hovedsidene så derfor har jeg litt lite info. Jeg får meldt meg på da men jeg vil gjerne vite litt mer før jeg gjør det. Kan jeg finne info andre steder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulihet for VACN medlemmer å komme med annet kjøretøy enn VW eller Audi?

(ps.har ikke lest igjennom hele tråden, så jeg kan jo ha gått glipp av noe)

Du kan jo komme med det;) Det er ikke noe problem, men normalt (slik det har vært de siste årene) får man ikke kjøre med noe annet enn VW + Audi på banen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, det er sykehus både på Elverum og Kongsvinger, og Elverum er det stedet hvor de aller fleste fødende i hele Hedmark blir sendt, så det er bare å dra på treff det.

: ja :: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, det er sykehus både på Elverum og Kongsvinger, og Elverum er det stedet hvor de aller fleste fødende i hele Hedmark blir sendt, så det er bare å dra på treff det.

: ja :: ja :

Oki, da er det i boks....!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som lurer på været og temp. på Haslemoen på dette tidspunktet,

så bor jeg 3 mil unna.

På den tida så bruker det å være 15-20 minus og en 60-80cm med snø på

Haslemoen.

Istykkelse på 50cm ! ;):klapp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synn j solgte Caravellen da... det var fin sladde bil det hvis det hadde vært glatt..: bh : å det er vel ikke så populert å komme med den bilen j har nå(volvo240 med VWmotor) synn golfen min ikke er klar da.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan komme opp med litt informasjon om overnatting osv da??? Må det forhåndsbestilles noe??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer muligens nyttig informasjon (endelig ?)

Rom for overnatting kanskje allerede fra fredag 28.1.05 kan bestilles på Haslemoen.

Du ringer til Grandal, tlf 62 43 75 55 på Haslemoen, eller privat 900 96885.

Det kan også bestilles mat, men det er sannsynlig at det vil skje fellesbespisninger til relativt faste klokkeslett avhengig av kjøringen lørdag og søndag. Siden programmet ikke er helt klart, blir den sannsynlige matserveringen frokost lørdag og søndag, lunsj lørdag og søndag, middag fredag og lørdag kveld. Mer spesifikke klokkeslett kommer senere.

Hilsen leder'n

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det ikke vært en ide med fellesbestilling på vegne av VACN?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer muligens nyttig informasjon (endelig ?)

Rom for overnatting kanskje allerede fra fredag 28.1.05 kan bestilles på Haslemoen.

Du ringer til Grandal, tlf 62 43 75 55 på Haslemoen, eller privat 900 96885.

Det kan også bestilles mat, men det er sannsynlig at det vil skje fellesbespisninger til relativt faste klokkeslett avhengig av kjøringen lørdag og søndag. Siden programmet ikke er helt klart, blir den sannsynlige matserveringen frokost lørdag og søndag, lunsj lørdag og søndag, middag fredag og lørdag kveld. Mer spesifikke klokkeslett kommer senere.

Hilsen leder'n

Når det gjelder mat på vintertreffene så har den etter min mening ikke vært i nærheten av spisende.. hehe.. ja jeg er kresen men det får da være grenser for hva man stapper i kleiven... SÅ jeg satser på at gutta på kjøkkenet på Halsemoen takler å bli nedrent av 40 personer som hver skal ha en grandiosa stekt hver 3 time fredag og lørdag kveld...

Hvordan er det med alkohol? kan det nytes på rommene i de mengder som føles fornuftig? :D noe anti alkoholtreff er jo en smule kjedelig... : faint :

Og sist men ikke minst.. blir vi jaget i seng klokken 23 og vekket med skarpladde våpen 0600 neste dag? : eek :

Noen som er fristet til å booke på hotell i elverum?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder mat på vintertreffene så har den etter min mening ikke vært i nærheten av spisende.. hehe.. ja jeg er kresen men det får da være grenser for hva man stapper i kleiven... SÅ jeg satser på at gutta på kjøkkenet på Halsemoen takler å bli nedrent av 40 personer som hver skal ha en grandiosa stekt hver 3 time fredag og lørdag kveld...

Hvordan er det med alkohol? kan det nytes på rommene i de mengder som føles fornuftig? :D noe anti alkoholtreff er jo en smule kjedelig... : faint :

Og sist men ikke minst.. blir vi jaget i seng klokken 23 og vekket med skarpladde våpen 0600 neste dag? : eek :

JEPP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel melde seg på å satse på at bilen er kjørbar til den tid ;)

Kan være interessant kombinasjon med overmotorisert A4 Avant med LAV styling, quattro, diffsperre bak(!) og 205/50-17" mellomeuropeiske piggfridekk...

Kan ta en runde rundt banen som brøyteplog om det blir nødvendig : rolleyes

... og siden jeg stiller med S6 UrOffroad`n kan jeg trekke deg opp om du kjører deg fast, hihi :stikke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan si noe om priser for Haslemoen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg på også, gleder meg.

Er det noen mulighet for å invitere med seg folk? Betalende selvfølgelig.

Broren min hadde veldig lyst til å prøve bilen sin mot noen Quattroer, han kjører en Celica GT4 Carlos Sainz (Rally light edition :D ). Regner med negativt svar, men spør uansett.

Edit: Leste på skifte.no at Haslemoen ble lagt ut for salg i oktober, det vil ikke ha noe å si for treffet håper jeg? Kanskje en luring kjøper opp alt, og sier at han ikke vil ha noe bilkjøring der :touche:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal være på et helt nytt sted denne gangen så det du har opplevd tidligere vil ikke nødvendigvis gjelde for Haslemoen. Vi spiste mat på Haslemoen på hovedtreffet i år, og jeg har ikke noe å utsette på kvaliteten der. Tror ikke det er noe problem med alkoholkonsum på rom eller i fellesstuer så lenge bygningen fortsatt er like hel når vi forlater den som den var når vi kom ;) .

Tror det skal gå greit med vekking også.

Jeg tror det vil bli veldig bra om alle/de fleste bor på Haslemoen slik at vi kan ha sosiale samlinger i peisestua på kveldene. Det er betydelig kortere kjørevei til banen fra Haslemoen også.

Info om senteret:

http://www.haslemoen.com/

http://www.haslemoen.com/hka_default.asp

Motellet:

http://www.haslemoen.com/hka_motell.asp

Spisesal:

IMG_0017.jpg

Peisestue:

Peisestue.jpg

TV-rom.jpg

Rom:

Motell--Rom-u-bad-og-wc.jpg

rom_kong.jpg

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva sjøen som treffet skal foregå på heter? Er noen sjøer rundt i området der...

Noen som vet hvor mye det koster å delta på treffet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står når man bestiller at prisen er 100 kroner, men det er vel bare for å delta. Overnatting/mat osv kommer vel i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står når man bestiller at prisen er 100 kroner, men det er vel bare for å delta. Overnatting/mat osv kommer vel i tillegg.

Ja. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg på. Vet ikke om det blir overnatting på meg, men det er vel ikke noe jeg må bestemme meg for, før helga nermer seg. Eller hva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.