#101 Skrevet Desember 4, 2004 Jeg er og med... blir morro det: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Desember 9, 2004 Da er jeg påmeldt Gleder meg som en unge allerede .Bare 49 dager og ca 18 timer til det braker løs !!! Et lite spørsmål til BB eller den som har med det å gjøre : Blir det noe ekstra prepping av banen sånn at det blir greit å kjøre med senket bil der ? Husker det ble gjort på sigdal en gang, og det ble veldig bra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Desember 9, 2004 Da er jeg påmeldt Gleder meg som en unge allerede .Bare 49 dager og ca 18 timer til det braker løs !!! Et lite spørsmål til BB eller den som har med det å gjøre : Blir det noe ekstra prepping av banen sånn at det blir greit å kjøre med senket bil der ? Husker det ble gjort på sigdal en gang, og det ble veldig bra ! Det høres gøy ut. Teller på knappene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Desember 9, 2004 Det høres gøy ut. Teller på knappene.... Det er gøy. Du har så kort vei å kjøre at her er det påmelding under tvang Du må ihvertfall ta deg en tur opp på lørdag ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Desember 9, 2004 "Rulle" er snart klar og Audien kommer under ingen omstendigheter uten 16V turbomotor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Desember 9, 2004 Det er gøy.Du har så kort vei å kjøre at her er det påmelding under tvang Du må ihvertfall ta deg en tur opp på lørdag ! OK. Har nå nesten bestemt meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Desember 10, 2004 Et lite spørsmål til BB eller den som har med det å gjøre : Blir det noe ekstra prepping av banen sånn at det blir greit å kjøre med senket bil der ? Husker det ble gjort på sigdal en gang, og det ble veldig bra ! Det vet jeg ikke, har ikke fått så mye detaljer om selve banen ennå, men skal prøve å finne det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Desember 10, 2004 Info om overnatting: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15802 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Desember 26, 2004 Kommer med en 85 Audi 90 2.2 uten Quattro, men med blodtrimmet håndbrekk og ispigg. Så får dere noe å le av... Har halvhjelm etter tiden med snøscooter, så ryker frontruta har jeg både visir og snorkelmaske. : ja Hui hvor det går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Desember 27, 2004 Kommer med en 85 Audi 90 2.2 uten Quattro, men med blodtrimmet håndbrekk og ispigg. Så får dere noe å le av... Har halvhjelm etter tiden med snøscooter, så ryker frontruta har jeg både visir og snorkelmaske. : ja Hui hvor det går... Absolutt ingenting å le av. Med ispigg kjører du greit fra alle med normale dekk uansett hvilken motor de har, quattro eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Desember 27, 2004 Absolutt ingenting å le av. Med ispigg kjører du greit fra alle med normale dekk uansett hvilken motor de har, quattro eller ikke Og blir det for sivilisert med ispigg på alle 4, setter du på vanlige vinterdekk bak så kan jeg love deg fåreglis-faktoren stiger i takt med bredden på sladdene - anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Desember 27, 2004 Noen som har oversikt over hvor mange som er påmeldt og er det langt å gå fra Haslemoen til isbanen (for oss med lave biler)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Desember 27, 2004 Noen som har oversikt over hvor mange som er påmeldt og er det langt å gå fra Haslemoen til isbanen (for oss med lave biler)? Samma det da, man har da bare godt av å gå litt Regner ikke med at det koster noe å være tilskuer vel? Har lyst til å få med meg dette, men avhenger litt av om folk trenger en karbonbasert dual koppholder på veien opp og sånn. Når er fristen for å leie overnatningsplass på Haslemoen, hvis det er noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Desember 27, 2004 Noen som har oversikt over hvor mange som er påmeldt og er det langt å gå fra Haslemoen til isbanen (for oss med lave biler)? 46 er påmeldt banekjøring pr i dag. Det er ikke 100% avklart ennå når det gjelder banen (dvs dette var status for et par tre uker siden), vi har to alternativer, den ene er noen få km (vet ikke nøyaktig) inne på det gamle militærområdet, mens det andre alternativet er 2 km øst for Norsk Trafikksenter dvs 7-8 km fra Haslemoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Desember 27, 2004 Når er fristen for å leie overnatningsplass på Haslemoen, hvis det er noen? Det er ingen frist, men det kan jo være at de går tom for rom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Desember 27, 2004 Jaja, isåfall er det jo ikke værre enn å slå opp teltet og ta med seg vintersoveposen da. Hvis jeg ikke klarer å snike meg inn hos noen av follogutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Desember 29, 2004 Noen som kan være behjelpelig med VAG-COM på treffet..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Desember 29, 2004 Jeg prøver å få lurt med meg min onkel med sin nye A6 2.4 mlt Quattro, men han er ikke medlem. Hvordan blir dette med priser og adgang etc? Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Desember 29, 2004 Han må melde seg inn for å kjøre på bane, hvis han bare skal se på så koster det ikke noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Desember 30, 2004 Dersom det skjærer seg med bil til da, noen herfra som skal nedover? Som det kanskje går an å haike med? Får jo spleise på bensin eller no da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Desember 31, 2004 Noen fra Alvdal og omegn som skal i vei? De fra Trondheim tror jeg reiser fra der ca kl 10, fredag 28.01.05. Da kan vi samles ved Taverna i Alvdal ca kl 12-12.30, å da kjøre i følge med de nordfra. Kom igjen a folkens dette blir moro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Januar 1, 2005 Jeg vil også være med men får ikke motoren tids nok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Januar 2, 2005 Mulig at det har gått meg hus forbi, men hvordan ser programmet ut disse tre dagene treffet skal være ? ( Fra: 28.01.2005 - Klokken 17:00 Til: 30.01.2005 - Klokken 18:00 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Januar 2, 2005 Hvordan blir det sosiale? Grandis og noen pils? Eller bruker det å "ta av"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Januar 2, 2005 Hvordan blir det sosiale? Grandis og noen pils? Eller bruker det å "ta av"? Jeg vil for min del ta med grandis og pils for å være sikret føde for helga. Skal vel heller ikke se bort ifra at det vil bli noen pølser eller burgere i nærområdet heller. Party eller selskapeligheter om du vil er vel mest opp til oss selv. Jeg stiller med vitsefortelling om trøndere med bart... "E itj råkka uten tænnissåkka! Bli itj fæst uten skinnvæst!" for å nevne noen Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...