AVLYST! Vintertreff 2005 - Haslemoen

Anbefalte innlegg

De fra Trondheim tror jeg reiser fra der ca kl 10, fredag 28.01.05.

Da kan vi samles ved Taverna i Alvdal ca kl 12-12.30, å da kjøre i følge med de nordfra. : ja :

auda, skjønner at ES bilene satser sørover denne gangen også... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å bare komme oppover lørdag ell? Mye koster det for dagen? Når begynner ting å skje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å bare komme oppover lørdag ell? Mye koster det for dagen? Når begynner ting å skje?

Skal du kjøre på banen så koster det 100kr uavhengig om du skal kjøre 5 min eller begge dagene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klubben eller noen i arr.komitèen invitert noen "kjendiser" da? Dahlbäck osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klubben eller noen i arr.komitèen invitert noen "kjendiser" da? Dälhbäck osv...

Jeg kommer jo, hvilke flere kjendis trenger du da.. Kan få autograf hvis du vil.

Nå har jeg bestilt dobbeltrom også. Uten tv og dusj, så da blir det fellesdusj... (Det så veldig greit ut sist gang vi var der nemlig) Bare spør Thomas... : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jo, hvilke flere kjendis trenger du da.. Kan få autograf hvis du vil.

Nå har jeg bestilt dobbeltrom også. Uten tv og dusj, så da blir det fellesdusj... (Det så veldig greit ut sist gang vi var der nemlig) Bare spør Thomas... : ja :

Tror jeg blir hjemme da gitt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg blir hjemme da gitt :P

Ja den kunne vel kanskje misforståes... : dum :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klubben eller noen i arr.komitèen invitert noen "kjendiser" da? Dahlbäck osv...

Håkon Sandberg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På lørdagen er det sosial "fest" fra klokken 21:00 til 01:30. Her blir det live underholdning med Gunnar Fjeldseth Band (http://www.gfband.com).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sef jobber jeg den helgen! URK!!! : bh :: bh :: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det dette foregår da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det dette foregår da?

Sikkert på Haslemoen, iogmed at mesteparten skal ligge der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sef jobber jeg den helgen! URK!!! : bh :: bh :: bh :

Får du ikke noen til å jobbe for deg da? Så tar vi en felles cruise fra Vestfold oppover ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert på Haslemoen, iogmed at mesteparten skal ligge der.

jaja, skjønnte det da, men er det sånn grill-dress opplegg??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På lørdagen er det sosial "fest" fra klokken 21:00 til 01:30. Her blir det live underholdning med Gunnar Fjeldseth Band (http://www.gfband.com).
Håper ikke dette er slik "DÆNSEBÆND"-greier. Og jeg som ikke har "Grorudsmoking" engang... : smil : (men kanskje Luis har en å låne bort :nana: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper ikke dette er slik "DÆNSEBÆND"-greier. Og jeg som ikke har "Grorudsmoking" engang... : smil : (men kanskje Luis har en å låne bort :nana: )

du bruker størrelse elefant +?? har sikkert en som du kan låne;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, skjønnte det da, men er det sånn grill-dress opplegg??

:)

Det bør vel kanskje Andreas svare på, men kleskode høres litt rart ut. Jeg håper det blir litt mer casual enn det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man bare tar seg en tur på lørdag, må jeg melde meg på da? Eller er det bare for de som skal kjøre? Er det bare å komme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man bare tar seg en tur på lørdag, må jeg melde meg på da? Eller er det bare for de som skal kjøre? Er det bare å komme?

er bare å komme, trenge ikke å melde deg på om du ikke skal kjøre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser sånn ut etter de matchende dressene å dømme : eek :: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom noen kan bekrefte dette trekker jeg meg !!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, dette er et arrangement for de som har lyst til å kjøre på isen og oppleve den sosiale siden av klubben. De som kun ønsker det siste, vil jo også kunne ha det trivelig uansett hva som blir underholdt. Skal vi ta hensyn ved valg av musikk, ja da blir det ikke mange arrangementene. Diskusjon rundt musikk-valg må jo nødvendigvis være relativt underordnet. Hilsen "meg"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke at de er nødvendig med innleid musikk i det hele tatt men.

Var nå kjempesosialt på Haglebu i fjor vinter uten musikk.

Med levende dææææænsbæææænd så blir jo fort lokalet litt dominert av den musikken og jeg tror en stor andel av klubben ikke har noe tilovers for denslags og at folk da vil gå til andre rom osv.

ps: min mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bestille gammeldans bænd ?? Da er vi helt sikkre på at musikken virkelig ikke appelerer til noen av medlemene ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.