#151 Skrevet Januar 5, 2005 Skjønner ikke at de er nødvendig med innleid musikk i det hele tatt men.Var nå kjempesosialt på Haglebu i fjor vinter uten musikk. Med levende dææææænsbæææænd så blir jo fort lokalet litt dominert av den musikken og jeg tror en stor andel av klubben ikke har noe tilovers for denslags og at folk da vil gå til andre rom osv. ps: min mening. Støtter Per på denne.... en cd spiller har nok et større reportoar ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Januar 5, 2005 På lørdagen er det sosial "fest" fra klokken 21:00 til 01:30. Her blir det live underholdning med Gunnar Fjeldseth Band (http://www.gfband.com). Partyparty! ...og om Gunnar & Co ikke spiller så bra, kan vi jo håpe at de er noe å le av. Syntes forresten hjemmesiden deres var morsom, men vet ikke helt om det var intensjonen til de som lagde siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Januar 5, 2005 Noen som veit om det er muligheter for no camping med vogn der? Med hensyn til strøm osv?? Orker ikke lese hele tråden om akkurat dette, så håper på ett enkelt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Januar 5, 2005 Seriøst, hvorfor skal vi kaste bort penger på sånt. Tror man skal ha med seg alkohol så man er sikker her ja.... Hvem i klubben står fram og sier de liker det her?? Vet det er en del eldre medlemmer her men så hvordan det gikk på 10 års jubileumet med musikken der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Januar 5, 2005 Seriøst, hvorfor skal vi kaste bort penger på sånt. Tror man skal ha med seg alkohol så man er sikker her ja.... Hvem i klubben står fram og sier de liker det her?? Vet det er en del eldre medlemmer her men så hvordan det gikk på 10 års jubileumet med musikken der.... Var nettop 10års jubileet jeg hadde i tankene også. Så ikke ut som om den musikken falt i smak der ihvertfall. Når det til tider har vert sagt at klubben ikke har verdens beste økonomi så skjønner jeg ikke helt poenget med å bruke penger på et dænsebænd ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Januar 5, 2005 Hallo, dette er et arrangement for de som har lyst til å kjøre på isen og oppleve den sosiale siden av klubben. De som kun ønsker det siste, vil jo også kunne ha det trivelig uansett hva som blir underholdt. Skal vi ta hensyn ved valg av musikk, ja da blir det ikke mange arrangementene. Diskusjon rundt musikk-valg må jo nødvendigvis være relativt underordnet. Hilsen "meg" Underordnet er kanskje det beste ordet Dette er nok ikke klientellet som ønsker støyende dansband musikk - hvor kult blir dansing med 2 jenter og 79 gutter som helst vil prate om bil ? Trodde dere fikk med dere dette på 10-års jubileet på våler jeg - hele det nåværende styret og arrangementskommitè var jo der og så på at alle forlot teltet etter 7 minutter for heller å stå utenfor å prate. Livemusikk passer ikke - og er alltid altfor høyt til at man kan prate bil.... Så dette var en dårlig idè synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Januar 5, 2005 følte bare for å ytre en mening, det er seint og noen ting er kanskje mer og mindre gjennomtenkt Nå er det gått for langt. Hvordan kan dere forsvare å bruke pengene våres på dette. Jeg vurderer nå sterkt om jeg i det hele tatt skal bidra med 350 kr til klubben for det året som kommer. Tidligere trofaste medlemmer jeg har snakket med og som senest nylig vurderte å melde seg inn igjen i klubben har valgt å droppe det etter å fulgt med på styrets utvikling og fokusering den senere tiden.. klubben har fått helt feil fokus, og må virkelig snu om skal medlemmene komme tilbake. Som dere skjønner dreier dette seg ikke på langt nær bare om dette dansebandet. det mases jo alltid om at alt skal være til medlemmenes beste hele tiden.. mon tro hva med dette som er for medlemmenes beste? greit nok det koster sikkert ingen ting omtrent, men garantert mer enn en lånt cd spiller, sikkert mange som stiller med ett lite annlegg frivillig... men klart, er intensjonen å skremme folk i klynger for å prate ett sted det er stille så oppnår man nok målet.. motsetning til hva det ville vært om man lot en frivillig dj utfolde seg forsiktig.. dette medlemmet kunne jo til og med risikert å få noen spillejobber i ettertid... men det er vel galt det også, kunne jo tjent noen kroner.. burde vel betalt tilbake til klubben da. en tråd på forumet hadde trolig vært alt som skulle til DET hadde kanskje vært til medlemmenes beste Bildet hentet fra framtiden... Neste VAG treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Januar 6, 2005 Har forståelse for kritikken. Det kan virke som dette er noe vi får uansett, og det ser ut som når bandet spiller så er det åpent for alle: http://www.haslemoen.com/hka_akt_mer.asp?id=42 Jeg skal prøve å finne ut noe mer detaljer om det. Skal også få tak i programmet for hele helga og legge det ut her og på hovedweb. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Januar 6, 2005 Jeg må si meg enig med Ole Christian og foregående... At klubbpenger blir brukt på å leie danseband er litt bekymringsverdig. vwaudi-klubben er vel ikke en pensjonistklubb? Hvis man tenker tilbake på tidligere innleide musikkopplegg, f.eks. i teltet på Våler. Der fanget jo folloguttas PA-anlegg med fjortisspopp utafor mye mere interesse... Jeg tror dessuten interessen generelt er mye større for å sitte å prate om bil enn å danse til dansbandmusikk. Dette dansbandet kommer til å "tvinge" folk som heller vil prate til rommene i små grupper. Hvor sosialt blir det. Jeg er helt enig med Svein-Erik Bjørnholt: Hvem i klubben står fram og sier de liker det her?? Hvis det fins noen som skal være med som syns dette er en bra ting, så er det jo ikke heelt forgjeves... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Januar 6, 2005 Jeg synes vi skal vente litt med kritikken til BB har funnet ut litt mer. Hvis man går inn på siden han peker til står det at det er åpent for alle så kanskje det er noe Haslemoen stiller med. Men det er jo bilspill og andre spill i kjelleren ser det ut som så morro kan det bli. Nei jeg liker ikke dansbandmusikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Januar 6, 2005 Jeg drar uansett ikke nedover for musikken sin del, men for å treffe mange av medlemmene jeg prater med her. Og ikke minst, for å få sladde litt og sørge for at (de nye) vinterdekkene mine er helt ubrukelige resten av vinteren. Men så er jeg kanskje langt mere tolerant enn de fleste? Edit: det spøker uansett for min deltagelse da lånekassa er ufattelig treig med å få sendt ut penger til meg. Og lønna kommer ikke før i slutten av mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Januar 6, 2005 Jeg støtter meg igjen til gruppen av de som ikke ønsker slik underholdning på treffet. Ha meg frabedt at medlemskontigenten min blir brukt til slik ukultur Etter å ha sett på Sanglisten deres vil jeg kalle dette for "åndsvak" lyrikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Januar 6, 2005 Siste sang: "Lykke kan ei kjøpes" -> men en audi kan kjøpes Jeg krysser fingra for at denne gangen ligger 'glippen' i at det er Haslemoen som har stått for å leie inn band, og forhåpentlivis har feiltolket besøksgruppa. (kanskje de har hatt besøk av volvo amazon-klubben før? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Januar 6, 2005 Kremt... Selv om mange av oss ikke liker bandet og musikken de spiller, så synes jeg det ikke er riktig å rakke ned på dem. Sikkert mange i Norge som synes at de er helt fantastiske, men jeg tror ikke hovedtyngden av medlemmene synes dette. Det er heller kombinasjonen "liveband" og VACN-treff som blir feil i mine øyne. Så "skyt ikke pianisten" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Januar 6, 2005 Dersom noen kan bekrefte dette trekker jeg meg !!!!!!!!! Blir det danseband så skal jeg kle på meg samedrakt og sitte i telt utenfor lokalet og joike i protest, samt muligens gomle noen joikaboller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Januar 6, 2005 Før var det snakk om rundetider og tidtaking og vi fikk VACCS, men nå er det mer snakk om musikken om kveldene... Men all respekt for mangfoldet. Vi har jo alle hver våre lyster. Noen gleder seg til å danse på treffene, andre til å kjøre. Og vi skal ikke klage for vi er heldige som har alt tilrettelagt. Og for oss som skal kjøre er det jo artig å ha noen som kommer opp for å se på oss også, da er det greit at de får danset litt på kveldene, ikke sant? Jaja, gleder meg til å kjøre jeg. Det finnes sikkert noen fine vinterveier der oppe som det går ann å kjøre på om kvelden også! Vi alle husker jo VWAudi SS mellom Sigdal og Haglebu i fjor Ellers gleder jeg meg til en pils på kvelden mens vi ser på klubbvideoen!!! Mvh Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Januar 6, 2005 Jeg kommer uansett om det blir live-musikk eller ikke. Er ikke pga musikken vi reiser oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Januar 6, 2005 Men all respekt for mangfoldet. Vi har jo alle hver våre lyster. Noen gleder seg til å danse på treffene, andre til å kjøre. Og vi skal ikke klage for vi er heldige som har alt tilrettelagt. Og for oss som skal kjøre er det jo artig å ha noen som kommer opp for å se på oss også, da er det greit at de får danset litt på kveldene, ikke sant? Kan noen stå fram og si at de vil danse på treffet!!! Regner ikke med at jeg får kjørt mye bil om jeg skal på dansegalla.... Så hvorfor skal de kunne danse på biltreff. For å sette det litt på spissen. Greit med musikk men de fleste her virker som de setter pris på litt mer moderne musikk. Og bandet spille sikkert ikke gratis, om de ikke har blir lovet noen runder på banen med bussen dems da... Pengene blir vel tatt fra et sted.. Bedre å ha en frivllig dj som det blir nevnt her. Skjønner ikke hvorfor vi skal ha en danseaften som det står på siden dems når vi skal ha treff..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Januar 6, 2005 Hørtes ut som det kan bli trivelig der nede... Synd at det er for langt å reise...Selv er jeg ikke noe racer å kjøre eller har bil til det,men har jo et par kompiser som gjerne har kunne ha lært dere litt vinterkjøring....hihi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Januar 6, 2005 Skjønner ikke hvorfor vi skal ha en danseaften som det står på siden dems når vi skal ha treff..... Jeg lurer på om det er noe som arrangeres i kantina der uavhengig av oss, men skal få bekreftet det. Mange av de andre aktivitetene der har også en eller annen form for 'kultur' innslag: http://www.haslemoen.com/hka_aktivitet.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Januar 6, 2005 Ellers gleder jeg meg til en pils på kvelden mens vi ser på klubbvideoen!!! Kan någon ta med sig 2003 klubbvideon också? Jag vill gärna se ett par minuter från Sigdal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Januar 6, 2005 Da venter vi med å "avsette" (kjefte) styret før vi finner ut om det er noe de har bestillt eller om det er Haslemoen selv som står for dette. Er det Haslemoen som gjør det - er det ingen grunn til å kritisere styret på dette området hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Januar 6, 2005 Jeg kommer uansett om det blir live-musikk eller ikke. Er ikke pga musikken vi reiser oppover Det er den rette innstillingen, folket må huske at det er INGEN som tvinger dere til å høre på dansebandet! Jeg vet at jeg ikke skal høre på dem i hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Januar 6, 2005 Det er den rette innstillingen, folket må huske at det er INGEN som tvinger dere til å høre på dansebandet! Jeg vet at jeg ikke skal høre på dem i hvertfall... Men jeg vil heller ikke bli "påtvunget" å høre....hvis du skjønner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Januar 6, 2005 Kan någon ta med sig 2003 klubbvideon också? Jag vill gärna se ett par minuter från Sigdal. Jeg tar den nok med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...